|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! - Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak - Heuy - Hub de Gallier ...gaat een mooi weekend worden |
|
Dismember had ik graag willen zien...hun death metal blijft geniaal ! geen kans dat ze in baroeg spelen zeker ? Fuck the world and fuck you |
|
Baroeg pist er dus weer naast..en maar wel zaaddodende bands als houwitser boeken..wat een misser... Fuck the world and fuck you |
|
quote:De package is wel aangeboden aan Baroeg maar er was geen interesse Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dat bedoel ik dus..wel van die suffe bands boeken als die feest trollen band van vanavond maar geen dismember...balen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: HEUY!!!! ...oftewel: trein pakken en op tijd in Weert zijn, genieten van vette bands onder het genot van veel bier en dan de trein weer terug pakken...of je blijft in de auto pitten...hebben wij zo vaak gedaan |
|
HEUY!!!! Hub & Heuy préparty @ Vera |
|
quote: Yeahhh! |
|
En het mooie is, we blijven met Dismember in de Vera pitten dus genoeg tijd voor een feestje na afloop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Cocktails aan de overkant olee olee |
|
Klinkt als muziek in de oren Maarre, is bij de Vera voor die gracht? Of ben ik nu in de war met een andere zaal in Groningen Als die gracht er inderdaad is dan kan het nog wel eens gevaarlijk gaan worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee je hoeft niet te zwemmen, tenzij je weer eens wat uit de richting gaat. Vlakbij ook cafe de Ster, kun je de nacht doorhalen. Prima ligging hoor, dat Vera. Ik vind dat Lies ook mee moet, Liehieeees ga je ook? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-01-2008 17:26] |
|
Haha, bij ons weet je maar nooit welke richting we uit gaan als we zat zijn Maar welke zaal is dat dan wel met die gracht voor? Is dat het Simplon dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dacht dat Simplon aan een doorgaande weg lag en dat andere dingetje ligt aan dezelfde straat dacht ik. Dan heb je nog een iets groter dingetje, waar ik rond de pasen heen ga en die ligt ook aan doorgaande weg. Vera ligt vlakbij winkelgebeuren, ook geen gracht dacht ik. Ehhhh, geen idee? En nee haha, zolang je maar niet weer naar Leeuwarden gaat rijden met je zatte kop. |
|
HEUY!!!! Enige probleem is dat we zaterdagochtend weer heel vroeg met de bus aan moeten rijden....en ik heb geen zin om daarmee in de krant te komen staan ......dus heel af en toe (Irish coffee) |
|
Jij moet rijden zaterdagochtend? |
|
Deal!!!!!!!!!!!!! Jij aan de koffie en ik aan de vodka En nee, we zullen niet weer naar Leeuwarden rijden 's nachts Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ....dan rij jij zaterdagavond na ons festival naar huis |
|
Ho eens even....ik dacht dat daar iemand anders voor was geregeld Je kent tenslotte ons festival-ritueel...daar mogen we niet van afwijken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! hmmm....dan moeten we dat vanavond eens goed gaan bespreken onder het genot van wat |
|
Over 10 minuten ben ik bij je....zet de goudgele rakkers maar koud Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Volgende week vrijdag .....en mijn picture disc van Like an everflowing Stream net binnengekomen |
|
Gefeliciteerd met die vette picture disc....daar moet op gedronken worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Morgenmiddag |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |