|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:In Weert hebben ze een veel gaver voorprogramma Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: eerst de griek, dan cocktails dan metal en vele malen - Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak - Heuy - Hub de Gallier - Cadaveria Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: HEUY!!!! Griek? |
|
quote:eet tent naast de vera.. erg goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Grieks = knoflooksaus = Hub de Galliër is gelukkig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:3 bakjes waren het toch? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Soms wel 3 flessen hahahaha, ligt er aan hoe dronken ik ben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak - Heuy - Hub de Gallier - Cadaveria - Buried_alive |
|
quote: Zekersss, vorige keer prima te doen ehehe. Een succesformule moet je niet willen veranderen :cocktail: Mochten er nog meer lui mee willen.. ehhmm.. melden maar ofzo. Ah Hub gaat ook mee? Voor het knoflookgehalte? Gaycloak dan? Zillah? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-01-2008 20:35] |
|
quote:precies Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEUY!!!! Tijdschema voor de pré party Apocryph 21.00 - 21.30 Burning Hatred 21.50 - 22.30 Dismember 22.50 - 00.00 : 20.30 - ..... |
|
quote: Oooooh 21 uur pas.. Nou Cadaveria, nu wel tijd zat (als we niet weer honderd keer verkeerd lopen) |
|
quote: HEUY!!!! Maar er moet wel om half 9 al gedronken worden |
|
quote: Dan pas? |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Tijd waar? Plan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[quote]Op 19 januari 2008 10:59 schreef MMayo het volgende: Dan pas? [/quote HEUY!!!! Ik wil ook wel vrijdagochtend om half 9 beginnen....maar dan heeft Hub na verloop van tijd niks meer aan mij |
|
quote: Ehhm.. Rond half 7, verzamelen bij Sally's voor degene die daar zin in hebben. (das schuin tegenover Vera zo ongeveer, voor de nog onwetenden). Plan: gezamelijk ergens hapje eten, terug naar Sally's en daar wachten tot Vera de deuren open gooit? Net zoals de vorige keer bij Negura Bunget, he Lies? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2008 11:12] |
|
+1 Maar het kegelen laat ik aan jullie over,moet de volgende ochtend vroeg nuchter zijn. |
|
quote: Voor jou een lekker sapje dan? Teveel gekegeld gaat er niet worden door mij, volgende dag nog door naar Weert.. |
|
quote:Ik ook, ik moet Dismember veilig van Groningen naar Weert krijgen...maar dat let mij niet toch te genieten van vele goudgele rakkertjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cadaafje, kun jij het regelen dat Vargen en Amarantha ook meegrieken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yeahh gewoon zoveel mogelijk lui mee vragen, hmzzz moeten wel reserveren denk ik.. de vorige keer was het vol daar. |
|
Ja, wou net zeggen, kan je niet beter reserveren? Gewoon die lange tafel @ midden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |