|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:I love it when a plan comes together @ gerald.. ik had arjen al gesmst, maar hij heeft nog niet geantwoord. Denk dat ik Karin dan maar ff ga sms-sen om echt tot een deal te komen Is het al volgende week? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bijnaaa Hmoja Lies, wil zeker weten wel naar Hub & Heuy feestje maarre vraag me af hoe we dat met de kaartjes doen. Kan men reserveren? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2008 13:05] |
|
quote:zit je denk ik in het verkeerde topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee hoor.. gaat over de 26 ste en de topictitel hier is 25,26,27 januari: Dismember enz |
|
hehehe muts Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ovenwant! |
|
quote:hehee de vlamschoen 't is nog steeds geen volgende week hé? ontopic.. jeeh reservering gedaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Voor Vera of voor H&H? Ik krijg maar geen bericht terug van Vera, vorige keer wel |
|
quote:vera. [edit] ff bellen dan [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-01-2008 13:27] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak - Heuy - Hub de Gallier - Cadaveria - Buried_alive - TheWill2 Dan ook maar mee, is er iig wat om de tijd tussen werk en concert wat te overbruggen |
|
ah mooi. dan laat ik de eer om arjen en karin mee te slepen naar de pre-party aan jou over Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat gaat moeilijk worden, ik wordt door hun al meegesleept |
|
quote:perfect! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Willie, wel ff meegrieken ja! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey Gaycloak en anderen en Cadavertje.. is dat restaurant Cyprus ofzoiets aan de oosterstraat 30? Ik weet niet meer hoe dat ding heette. |
|
quote: Das wel de bedoeling, Griek is altijd erg goed te doen Das ook hetgeen er tussen werk en komsnert te doen is. Alhoewel, herinner me net dat ik vroege dienst heb, maar dat maakt niet zoveel uit. vanaf een uur of 4 dus in winkelcentrum te vinden. |
|
quote:Zolang Vera nog steeds aan de Oosterstraat zit en die Griek ook, zal dat hem wel wezen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:` Zaten er zelfs 2 geloof ik.. |
|
quote:bel ze beiden en vraag of ze het week menu .... puntjes met champignon roomsaus hebben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou dat Cyprus ding heeft een verkeerd telefoonnummer staan, erg handig. Was het niet gewoon de Vestibule waar we hebben gezeten, wereldkeuken blabladinges? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2008 17:12] |
|
quote:eeehhh.. ik zet een joker in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Je hebt toch wel meer hulplijnen? de fifty fifty oid |
|
Arghhh Lies, je bent verschrikkelijk Ik bel ze wel, ik weet nog hoe het interieur er ongeveer uit zag Ik bel pas wanneer ik mijn stem heb terug gevonden. |
|
quote:eeeehmm Ik verschrikkelijk.. Echt niet.. @ William: jah ik denk dat ik ook voor de 50 50 zou gaan want kennelijk hebben we er niets aan om het publiek in te schakelen Hallo, U spreekt met mayo. ehmmm hebben jullie de wc's aan de rechterkant zitten? Met zo'n kapstok ergens achterin? Met tafeltjes aan het raam met zo'n verschrikkelijk schilderij? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |