![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:I love it when a plan comes together ![]() @ gerald.. ik had arjen al gesmst, maar hij heeft nog niet geantwoord. Denk dat ik Karin dan maar ff ga sms-sen om echt tot een deal te komen ![]() Is het al volgende week? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Bijnaaa ![]() Hmoja Lies, wil zeker weten wel naar Hub & Heuy feestje maarre vraag me af hoe we dat met de kaartjes doen. Kan men reserveren? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2008 13:05] ![]() |
|
quote:zit je denk ik in het verkeerde topic ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Nee hoor.. gaat over de 26 ste en de topictitel hier is 25,26,27 januari: Dismember enz ![]() ![]() |
|
hehehe muts Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ovenwant! ![]() |
|
quote:hehee de vlamschoen ![]() ontopic.. jeeh reservering gedaan ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Voor Vera of voor H&H? Ik krijg maar geen bericht terug van Vera, vorige keer wel ![]() ![]() |
|
quote:vera. [edit] ff bellen dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-01-2008 13:27] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
- Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak - Heuy - Hub de Gallier - Cadaveria - Buried_alive - TheWill2 Dan ook maar mee, is er iig wat om de tijd tussen werk en concert wat te overbruggen ![]() ![]() |
|
ah mooi. dan laat ik de eer om arjen en karin mee te slepen naar de pre-party aan jou over ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Dat gaat moeilijk worden, ik wordt door hun al meegesleept ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Willie, wel ff meegrieken ja! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hey Gaycloak en anderen en Cadavertje.. is dat restaurant Cyprus ofzoiets aan de oosterstraat 30? Ik weet niet meer hoe dat ding heette. ![]() |
|
quote: Das wel de bedoeling, Griek is altijd erg goed te doen ![]() Alhoewel, herinner me net dat ik vroege dienst heb, maar dat maakt niet zoveel uit. vanaf een uur of 4 dus in winkelcentrum te vinden. ![]() |
|
quote:Zolang Vera nog steeds aan de Oosterstraat zit en die Griek ook, zal dat hem wel wezen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:` Zaten er zelfs 2 geloof ik.. ![]() |
|
quote:bel ze beiden en vraag of ze het week menu .... puntjes met champignon roomsaus hebben ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() Nou dat Cyprus ding heeft een verkeerd telefoonnummer staan, erg handig. Was het niet gewoon de Vestibule waar we hebben gezeten, wereldkeuken blabladinges? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2008 17:12] ![]() |
|
quote:eeehhh.. ik zet een joker in ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Je hebt toch wel meer hulplijnen? de fifty fifty oid ![]() ![]() |
|
Arghhh Lies, je bent verschrikkelijk ![]() Ik bel ze wel, ik weet nog hoe het interieur er ongeveer uit zag ![]() Ik bel pas wanneer ik mijn stem heb terug gevonden. ![]() |
|
quote:eeeehmm Ik verschrikkelijk.. Echt niet.. @ William: jah ik denk dat ik ook voor de 50 50 zou gaan want kennelijk hebben we er niets aan om het publiek in te schakelen ![]() Hallo, U spreekt met mayo. ehmmm hebben jullie de wc's aan de rechterkant zitten? Met zo'n kapstok ergens achterin? Met tafeltjes aan het raam met zo'n verschrikkelijk schilderij? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |