|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:'k vond het nog behoorlijk knap dat we iig wel redelijk richting de kroeg zijn gekomen De eerste bands niet zo heel erg veel man mee gekregen. Dismember heerschte echt de pan uit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dankzij mijn geweldige gevoel voor richting. Ik rook de cocktails gewoon, dat moet het haast wel zijn geweest Deze keer gingen we niet verdwalen, gelukkig kwam TheWill2 net op tijd ons redden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2008 19:18] |
|
anders waren we er ook vast wel gekomen.. jah richtings gevoel is uitstekend. Zaterdag ook in 1x goed gelopen naar de bosuil Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat kunnen wij best wel |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bla |
|
quote:Hier zat ik toch al aan m'n 30+ biertje....en da's aan m'n kop af te zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
'k sta ook voor het eerst 'redelijk' nuchter op de foto bij metalshots. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Schaam je Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: haha en ik stond toen nog redelijk 'nucher' achter de camera Bla |
|
quote:ik was nog aan het bekomen van de kater; ik heb alles later weer ingehaald @myra. Ik heb je aan het eind van de avond ook niet echt meer gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: haha, we hebben nog gedanst schat, op een of andere foute metal cover rond een uur of 1 toen het TL licht al aan was... Bla |
|
Was er TL licht dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:ohw jah.. oh nu gaat er een lampje branden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehehe, dus toch zatter dan je dacht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:wieee ik?? viel best mee Ik weet iig nog wel dat ik uren met een halfvol blik ranzig amstel het rondgesjouwd en toen maar aan de vodka ben gegaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En ik heb nog een foto van jou met Heuy waar jullie Singstar doen En inderdaad, die Amstel wilde niet echt meer lukken hè? De vodka daarentegen was dan weer een lekkere afsluiter van de avond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik denk dat ik die liever niet wil zien heeheh die noren waren wel grappig. Ik oefenen in het noors, lekker kontje, ik wil bier, ik wil sex. Die noren.. oh dank je .. ik oh, dat bedoelde ik niet persoonlijk hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oef wij gaan FUN hebben in Bergen straks!!! Ik hoop stiekum dat je Inferno ook nog gaat redden Bla |
|
quote:Echt wel! Ik ga zeker mijn best doen om naar Inferno te gaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jippie! Bla |
|
Jammer dat ik zelf niet bij Inferno ben.....er spelen enkele erg gave bands en ben voornamelijk benieuwd naar Den Saakaldte!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:ik laat het je asap weten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als je gaat boeken mail ik je even m'n vluchtnummers via myspace! (KLM) Bla |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |