|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:verkopen jullie ook baklava Ja doe dat. Heb je al een mail van de vera gekregen? Ik iig nog niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmnee ook nog niet. Wel zin in dit feestje/feestjes. |
|
quote:hmmm ff paar dagen verder de week in kijken en dan ff bellen. Jah HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUllllllllllll veul zin [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-01-2008 19:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ehhmm btw.. je kan toch ook gewoon naar het huisnummer kijken en dat vergelijken met het huisnummer van de vera? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat kun jij ook |
|
quote:uhuhuhuhuh blergh. ik ben al verantwoordelijk voor de kaartjes voor zaterdag Heb jij al iets gehoord van je reservering? Wij nog niet! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Mmayo - Hel1tjuh - Pandora - Greycloak - Heuy - Hub de Gallier - Cadaveria - Buried_alive - TheWill2 - Valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Doe mn best maar nu eff niet, ziek en even andere zaken aan de kop. |
|
Ik had alvast naar Vera gemaild, nog geen antwoord gehad, meer mensen hier last van? |
|
Nee, ik kóóp gewoon kaartjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: MMayo Cadaveria en Valorian |
|
HEUY!!!! ..ben je vrijdag ook in groningen |
|
quote:nou idd. valorian heeft het plan om dadelijk te bellen.. oh ja.. vermaak tijdens het eten:"Iedere laatste vrijdag van de maand danst buikdanseres Helia bij Günes en Co. Tegen vergoeding en in overleg met Günes en Co kan de buikdanseres gevraagd worden een extra optreden te verzorgen" Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hey ik ga vrijdag meteen na m'n werk ook nog even die kant op, in Groningen. Tot dan, geteisem. Bruce Banner |
|
quote: Ehehe.. ja maar wij zijn de laatste vrijdag van de maand, dus zowieso al buikdanseres toch. Kinkeeeeej! |
|
quote: Kom je ook mee hapje eten dan? |
|
Nee, moet tot 20:30 werken. Daarna is het vreetschuur-o-rama bij ome Lainedil. Bruce Banner |
|
quote: Okay jammerssss |
|
quote:Daarom postte ik het ook.. maar dat laatste vatte ik meer op als extra bijverdienste Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Lapdance! Lapdance! |
|
quote:you sick fuck.. ehh jah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
Dit topic krijgt een aparte wending hehe...buikdanseressen en lapdances Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |