![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb mijn bevestiging binnen. ![]() Kaartje gereserveerd <-- check Restaurant gereserveerd inclusief lapdance dansende buikdanseres <-- check Fotocamera <-- check ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 13:24] ![]() |
|
HEUY!!!! + videocamera ![]() ![]() |
|
quote:zillah, valorian en jij dus allemaal wel.. ik nog steeds niets ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Alleen voor de bands toch vrijdag.. ja toch.. ![]() ![]() |
|
voor de buikdanseres toch ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Je flikkert maar een mooi eind op met je camera! ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wat? Je reservering? ![]() Hmneh Hub en Heuy gingen niet mee naar de turk. Maar op zich voor de algemene verkeersveiligheid is het wel handig dat het restaurant vlakbij de Vera zit.. voor H & H dan. ![]() ![]() |
|
![]() Reservering nog niet gelukt. nemen de telefoon niet op GVD ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Kaartjes kopen van Arjen en Karin? Krijgen we ruzie maar mag je wél naar binnen! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Is het uitverkocht ofzo? Bruce Banner ![]() |
|
quote: Probeer anders eff promotion (@) vera-groningen.nl quote: Welnee. Verwacht ook niet dat het gaat uitverkopen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 19:47] ![]() |
|
quote:zou een beetje raar zijn dat iemand die het gister een mail gestuurd heeft, wel een bevestiging krijgt, en ik die vorige week gemaild heeft, niet. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ok, maar dan hoef ik vooraf geen kaartje te kopen. Hub en/of Heuy, pleur me anders even op de gastenlijst voor vrijdag. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-01-2008 19:49] Bruce Banner ![]() |
|
ik vind het wel prettig om dat vooraf geregeld te hebben alvorens ik 3 uur in de trein ga zitten ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik las net op de Regain website dat ze 11 februari in Willemeen Arnhem spelen. Op een maandag maar misschien toch maar eem kiek'n ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:ga jij vrijdag niet ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Hij moet spelen met Carnal in Dynamo toch? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 19:50] ![]() |
|
Moeten we met Entombed in Dynamo spelen liefie ![]() Anders was ik er wel bij natuurlijk. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Ik heb hun kaartjes in de knip. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:ohw hahahah. vandaar. Dacht al.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:ja hallo, ik hou jullie concert agenda niet bij ![]() Jammer, volgende x beter ![]() [edit]wel erg gaaf trouwens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-01-2008 19:59] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Tot morgen. Laat nog even weten hoe je dat wil gaan doen. Ik moet zaterdag wel werken. Drankje inSally's vind ik wel lekker ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:hoe vroeg moet je werken??? aargh.. ik bel je vanaaf wel ff. ik moet zaterdag ook al weer vroeg weg hoor ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |