|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb mijn bevestiging binnen. Kaartje gereserveerd <-- check Restaurant gereserveerd inclusief lapdance dansende buikdanseres <-- check Fotocamera <-- check [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 13:24] |
|
HEUY!!!! + videocamera |
|
quote:zillah, valorian en jij dus allemaal wel.. ik nog steeds niets Maar weer ff een mailtje sturen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Alleen voor de bands toch vrijdag.. ja toch.. |
|
voor de buikdanseres toch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Je flikkert maar een mooi eind op met je camera! Tot vrijdag en zaterdag. Bruce Banner |
|
quote: Wat? Je reservering? Hmneh Hub en Heuy gingen niet mee naar de turk. Maar op zich voor de algemene verkeersveiligheid is het wel handig dat het restaurant vlakbij de Vera zit.. voor H & H dan. |
|
Reservering nog niet gelukt. nemen de telefoon niet op GVD Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kaartjes kopen van Arjen en Karin? Krijgen we ruzie maar mag je wél naar binnen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is het uitverkocht ofzo? Bruce Banner |
|
quote: Probeer anders eff promotion (@) vera-groningen.nl quote: Welnee. Verwacht ook niet dat het gaat uitverkopen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 19:47] |
|
quote:zou een beetje raar zijn dat iemand die het gister een mail gestuurd heeft, wel een bevestiging krijgt, en ik die vorige week gemaild heeft, niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ok, maar dan hoef ik vooraf geen kaartje te kopen. Hub en/of Heuy, pleur me anders even op de gastenlijst voor vrijdag. (Ronald de Vries) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-01-2008 19:49] Bruce Banner |
|
ik vind het wel prettig om dat vooraf geregeld te hebben alvorens ik 3 uur in de trein ga zitten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik las net op de Regain website dat ze 11 februari in Willemeen Arnhem spelen. Op een maandag maar misschien toch maar eem kiek'n www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:ga jij vrijdag niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hij moet spelen met Carnal in Dynamo toch? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 19:50] |
|
Moeten we met Entombed in Dynamo spelen liefie Anders was ik er wel bij natuurlijk. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Ik heb hun kaartjes in de knip. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ohw hahahah. vandaar. Dacht al.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ja hallo, ik hou jullie concert agenda niet bij Jammer, volgende x beter [edit]wel erg gaaf trouwens [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-01-2008 19:59] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Tot morgen. Laat nog even weten hoe je dat wil gaan doen. Ik moet zaterdag wel werken. Drankje inSally's vind ik wel lekker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:hoe vroeg moet je werken??? aargh.. ik bel je vanaaf wel ff. ik moet zaterdag ook al weer vroeg weg hoor wil wel een beetje optijd in Weert zijn. jij en cheil gaan toch wel meeeten toch? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |