|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet helaas werken op vrijdag en zaterdag. |
|
quote: Nou, inderdaad! |
|
quote: HEUY!!!! |
|
quote:Je daalt op mijn Respect-O-Meter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
HEUY!!!! Kost hem wel een paar potten bier voor H&H |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
morgen rond een uur of 5 á half 6 al in de Irisch pub Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgens mij moeten wij om 4 uur al in de Vera zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
genoeg tijd om te dus Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:En wie nog meer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:mayo strawberry climax voor mayo en een white russian voor mij gaarne Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
stelletje alcoholisten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:niettus.. btw. kaartje is geregeld. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooi zo (wat was er fout gegaan dan? waren ze de grootvebruiker van de drank helemaal vergeten?) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:hehehee en bedankt weer ehmm hij zei dat hij me al gemaild had. Niet dus.. ach maakt niet uit. het gaat erom dat we gaan heerschen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hellljawelll! Gimmehhh Gimmehhhhhhh, Gimmeeeeeeeeeehhhhh quote: Jullie lat0rzz toch? Of ook lekker vroeg? Lies en ik hebben beiden vrij, kunnen we best onze dag in Gru'n doorbrengen. |
|
quote:Marcel brengt mijn drankje iig al Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Das Marc, Marcel is degene die op alle foto's voor elkaar kreeg om boos te kijken. |
|
aaaarghh excussessss.. drank hé.. ik kan ze ook pas sinds 3 maanden uit elkaar houden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet waar |
|
quote:okeee... nuchter langer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ben er dan ook wel bij. |
|
quote:super <- mud slide Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zooo zooo The Will durft wel met 2 dames op stap ja? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |