|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben morgen tegen een uur of 20:00 wel in Groningen denk ik, als het verkeer een beetje mee zit |
|
ga je met de auto? ga je zaterdag weer vroeg terug? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jahaa 2 hyperactieve dames, die heeeeeeeeeeeeeeeel lang moeten wachten tot Dismember gaat speul'n. Wehehe.. arme mensen. |
|
quote:arme william dacht ik dan zooo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hij mag deze keer ook bier, hoefde niet te rijden.. moooooi Ist al morgen? |
|
quote:gaat Karin rijden die is zeker genezen van de laatste keer bij carnal nog iets meer dan een uurtje.. dan is het morgen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben trouwens erg nieuwsgierig naar hoe Burning Hatred het gaat doen met hun nieuwe frontman Koen (ex-Thronar enzo). |
|
okee. hmm klinkt wel interessant Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga met auto, die blijft vanacht ergens in de buurt van het centrum staan, dan zaterdagochtend weer naar Utrecht. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-01-2008 22:58] |
|
quote:daten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Goh, ben morgen ook ernstig vrij. quote:Zolang ie Vera niet onderkotst... Ik ga hem niet dragen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nou kerel.. je weet de pub te vinden.. hhahah ik draag ook niemand genoeg aan mijzelf. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hij deed het vanavond nog goed , hem morgen eens voor de leeuwen gooien! Maar zin in, morgen om 14uur vetrekken richting Groningen. |
|
[quote]Op 25 januari 2008 0:27 schreef Buried_Alive het volgende: Hij deed het vanavond nog goed , hem morgen eens voor de leeuwen gooien! Dat gaat helemaal goed komen en zaterdag. We gaan maar eens flink schudekoppen. [Dit bericht is gewijzigd door Antareliapythons op 25-01-2008 1:23] |
|
quote:Koen in Burning Hatred? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hey Allard, jij hebt er ook wel zin in? quote: Zie je daarrrrr dan Ik draag ook geen mensen, maar wellicht kunnen we hem dan wel rollen ofzo. quote: Yep [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-01-2008 9:18] |
|
Ok dan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hey Allard, jij hebt er ook wel zin in Ik heb altijd zin. |
|
quote: LOL Nu nog een keer leren quoten! Tot vanaaf en succes met speul'n! |
|
tot zo mayo ik heb mijn telefoon bij me. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-01-2008 13:58] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Weinig bewust meegekregen van Apocryph. Burning Hatred had hun eerste optreden met de nieuwe zangert Koen. Erg jammer dat het geluid de eerste drie nummers als een grote brij klonk en Koen niet te horen was. Trok later redelijk bij. Leuk optreden verder, alleen die cover ging niet helemaal goed haha. Sja Dismember.. geen Casket Garden en dat was wat mij betreft ook het enige minpuntje De heren hadden er zelf onwijs veel zin in en stonden met plezier te spelen. Het was ook zo weer voorbij, jammer.. Supergezellig ook met die duikdanseres in het restaurant en het vooraf kroeg bezoek. Ze hebben gewoon de cocktailkaart drastisch ingekort SCHANDE! AL met al tof avondje, vanaaf in Zwolle maar eens lichtelijk over doen. |
|
quote: Je kan ze onmogelijk door Groningen heen laten zwerven p een kansloze zoektocht naar een kroeg, laat staan de kroeg. Was wel gaaf iig |
|
Apocryph - Technisch uitstekend verzorgde death metal. Weliswaar een blauwdruk van Amon Amarth, maar zolang dat goed wordt uitgevoerd is daar niks mis mee. Wat ik miste is een goede-stage act. De band staat niet als een band, maar een eerste gitarist die vooral met zichzelf bezig is en bas en tweede gitaar zijn weggestopt achter een luidspreker. Niettemin veelbelovend. Burning Hatred - Hier kon ik dus echt niks mee. De heren waren duidelijk heel gemotiveerd, maar de nummers gaan gewoon nergens heen..., bovendien was het gitaarwerk ook niet bepaald je dat (=vals). Moet wel gezegd worden dat het geluid treurig slecht was. Dismember - Fantastisch natuurlijk weer! Wel jammer van de nodeloze agressie in de mosh-pit veroorzaakt door enkele kaalkopjes en een andere zatte aap. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Heb alleen een bijna ruzie/matpartij gezien, verder eigenlijk geen nodeloze agressie en die kaalkopjes heb ik schijnbaar ook gemist? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-01-2008 15:04] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |