|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dat terwijl het van mijn kant niet echt soepeltjes verliep www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Was wel grappig om jou eens niet achter een drumstel te zien! see you at occultfest! |
|
Godverdegodver, wederhelft wil wel naar O_C. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wel weer aanwezig, Drdoom Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Zeker aanwezig, geniale line up. Hulde aan de organisatie daarvoor. Wil je muilperen? |
|
quote: Dank u! see you at occultfest! |
|
quote: +1 |
|
quote: Newsflash: Het is het jaar 2008 A.D. Wederhelften kunnen tegenwoordig afzonderlijk van elkaar leuke dingen ondernemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mag niet van B. de Vlies. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Deadcell en Defender zijn aan de lineup toegevoegd. |
|
valt me toch op dat ik weinig bands van de line up ken. is de line up nou zo slecht of ligt dat aan mij zal het laatste wel zijn |
|
quote: |
|
Ik ken ook niet alles maar Massive Assault Heavy Lord Goddess Of Desire zou je toch wel es van gehoord moeten hebben? Anyway ik ben siked, benieuwd naar alle andere band die ik grotendeels nog nooit gezien heb! |
|
yup, ken ook wel wat.. maar vorig jaar kende ik zo'n beetje alle bands die speelden..vandaar anyway..ben dr iig weer bij als knoppendraaier |
|
He Robin mooi dat je er weer bij bent en laat je dit jaar maar verrassen door de bands. Ik ken zelf vaak ook bands niet op festivals ed maar dat is juist het leuke ervan vind ik. see you at occultfest! |
|
quote: |
|
yup. ben ook benieuwd naar de bands die ik nog niet ken... trouwens in september ook een tour met Non Divine en Edge of Anger... heb al gezegd dat ze de 6e vrij moeten houden...haha |
|
quote: Das mooi wark! see you at occultfest! |
|
Heb er zin in, hoop coole bands! Ben vooral benieuwd naar Massive Assault, Context en DrDoom live, Goddess ken ik al wat langer, dat blijft live gewoon gaaf. Verder laat ik me wel verrassen door wat er speelt en ik verder niet ken. |
|
En met winst op de Metal Battle kan ook FullFilled worden toegevoegd aan de bandslijst |
|
Heeft Fullfilled serieus die Metal Battle gewonnen ja? Maar Non-Divine en Edge of Anger spelen ook lees ik hierboven? |
|
quote: Nee dat lees je niet goed. Robin gaat met die bands op tour zoals ik het begrijp, maar de 6e doet Robin voor ons het geluid dus dan moet die vrij van die tour zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-06-2008 17:51] |
|
juist |
|
quote:Pulieksprijs dan, maar ik dacht om 1 uur 's nachts er even niet aan dat erbij te zetten quote:Volgens mij is Robin de geluidsman op die tour ofzo ,afaik komen die niet op Occultfest langs. Goed, met dat laatste was ik dus wel heel hard aan het spuit-elven. [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 01-06-2008 20:34] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |