|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
YaY, als dat geen rollebollen wordt |
|
LL jij versierstert Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Jij komt me ook effe een bezoekje brengen he |
|
Nou euhhh euhhhhh ik heb al een date euhhhh euhhhh Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Nou en? |
|
Pfffft wordt wel druk dan Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Zoas t heurt! Anders doen we wel double date, gaat sneller |
|
Dan wordt een een sextet o.i.d. pffft ben al moe als ik eraan denk. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Achjoh! Conditie kweken FTW! |
|
Even wat oefeningen aan Pandora vragen dan.... En damn die komt natuurlijk ook nog buurten in je tent. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Nouuuu dat weet ik nog niet hoor... T moet wel leuk blijven he.... I mean... Ik moet ook nog socializen met de andere 400 mensen die er zijn |
|
Godverrrr.. ik moet nog een tent kopen met toebehoren Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
LL heeft vast nog plek |
|
quote: Nou ik lig toch graag diagonaal in mn tent, dat kan ook vast wel met zn 2en maar dat vind zn vrouw vast niet goed |
|
quote: LL kan wel betere knakkers scoren, dus daar ga ik haar niet in storen. ik ga lekker in èèn eigen onderkomen slapen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: http://www.obelink.nl/ws/home.asp |
|
quote: Ik zal toch dichterbij wel wat kunnen vinden?? 400Km rijden voor een tentje maakt em niet echt goedkoper Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Euhh online bestellen.. thuis laten bezorgen, makkelijker kan niet. |
|
Online bij Perry....binnen 2 dagen in huis...en altijd een aanbieding voor 49 euries Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: kleine AMon is bij mij dat weekend signature |
|
Hmmmmm.... Dit jaar maar eens op vrijdag er al heen, denk ik... Bareuh... |
|
quote: quote: Ik heb nog niks beloofd schat! Bla |
|
quote: Ja doen gezellig man! see you at occultfest! |
|
quote: Is goed gegaan hoor je hebt gewoon een keer gereserveerd. see you at occultfest! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |