|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, wij zijn er ook niet. |
|
Btw is dit wel ZM achtig. Eerst beloven te komen om daarna af te haken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Trouwens, waarom mag er maar 1 label verkopen? bang voor concurentie? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Nee, failliet Kan momenteel de benzine om er heen te rijden nog niet eens betalen... spelfout weggehaald... |
|
Ik ga er ook niet meer heen. Zo weinig bekenden en om daar in m`n uppie rond te lopen.. neeeeh. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nou zeg, hoezo weinig bekenden. Half ZM is er! |
|
idd. en nog belangrijker: Ik ben er. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dat zijn geen bekenden.. andre van duin, lee towers, frans bouwer dat zijn bekenden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Uhhhh............. .............juist... |
|
quote: Gurbe is al 75% van mijn bekenden. iig ik weet het nog niet geheel zeker. ivm slapen , tent opzetten en niet weten hoe dat moet. Het is nog geen 5 sept.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-08-2008 14:07] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ga anders gewoon mee naar BOA, Roel |
|
Ik weet het niet. Maybe ga ik wel met Gurbe daten in Grou. We hebben nog een bierdate in te halen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dan komt die aap ook maar naar Rotterdam, hehe |
|
Als hij geen geld heeft om naar Hoogeveen te crossen, zal het naar Rotterdam ook niet gaan lukken. iig ga ik hem ff verleiden. Kan ik mooi met den Pontiac naar hem toe racen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:D'r zijn altijd wel genoeg mensen om je daarmee te helpen hoor |
|
quote: Wil ik je wel mee helpen, geen probleem. |
|
quote: Neem gewoon zo'n koepeltent. Die kan ik zelfs opzetten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
gewoon gaan, zo groot is die metalscene niet. je kent er altijd wel wat. en anders gewoon tegen een tentstok aan gaan lullen, geen hond die het verschil merkt. |
|
quote: Indeed! Gewoon ophalen die gozer! Bruce Banner |
|
quote: Met een biertje d'rbij gaat alles veel makkelijker, proost [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 24-08-2008 23:39] |
|
Wat is dit voor zielig geneuzel allemaal? Wie geen geld / tent handleiding / vrienden op OC heeft, helaas pindakaas. Er zijn genoeg andere zeur en onzin topics voor je. Ik heb zin in occultfest! Bla |
|
Jaaaaaaaaaaaa nog maar eventjes..... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Geen roellie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |