|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hoor, het spijt me als ik die indruk wekte. |
|
komend weekend alweer |
|
Dinsdag beginnen we al met de opbouw! Hoop wel dat we het droog houden! see you at occultfest! |
|
quote: Moeilijk hè, terechte kritiek? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Twee uur bij mij Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Okeujjjjj! Ik regel wel effe dattie ook bij langs komt rijden zodat ik niet met al mn spullen naar jouw toe hoef te fietsen. Maar dat komt wel goed! |
|
Nee 2 uur bij mij.....Niek is eerst nog op vakantie en 2 uur bij mij werd misschien al krap... En zoveel zooi hoef je toch niet mee te nemen?? Geen gezeur op de heenweg met mensen overal vandaan plukken, op de terugweg brengt hij je gewoon thuis! Edit: Anders kom ik vrijdagochtend als Alan en Dylan op school zitten ff naar je toe, neem ik wat zooi mee!! [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 01-09-2008 10:28] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Welnee. Uitleg (ik wil immers niet jullie nachtrust verpesten): Millennium Records zorgt het hele jaar voor promotie voor Occultfest(al een aantal jaren) en heeft zodoende wat meer "rechten" bij ons verkregen. Zijn keus (Millenium records) om het vriendje van Skinpeeler niet te laten verkopen heeft te maken met het feit dat hij zichzelf niet in z'n vingers wil snijden. Logisch natuurlijk, je hebt als verkoper en als festivalorganisatie weinig aan twee (of meer) slecht verkopende verkopers van dezelfde waren die hierdoor hun standplaats niet kunnen betalen. Daarbij is Occultfest ook weer niet zo groot dat we een gigantische metalmarket willen hebben met allerlei labels en andere merchandise en is het publiek op Occultfest niet zo heel erg koopgraag (ivm gemiddelde leeftijd, die ligt laag). Men kan daar om gaan zitten janken, maar zoals je merkt boeit mij dat geen ene donder. Wij zijn tevreden met de samenwerking met Millennium en willen deze graag behouden, ook al komen er honderd zelThoRren en Skinpeelers op een forum roepen dat het niet eerlijk is. Calimero is klein, DAT is pas niet eerlijk Dus. Parteh time vrijdag en zaterdag! Hopen op mooi weer en een boel gezelligheid. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-09-2008 11:31] |
|
quote: Ahhh ach dat kan gebeuren! Ik kan vast ook wel effe iemand rippen die mij met de autoot naar jouw toe brengt anders... Ik vind het namelijk onhandig als mijn fiets bij jou staat, helemaal met de terugweg Lukt vast wel! |
|
Okidoki! Dan zie ik u vrijdag Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
DrDoom moet optreden op Occultfest afzeggen: Helaas moeten wij ons optreden op Occulfest afzeggen. Onze zanger is gewond geraakt in een motorongeluk en niet in staat om op de planken te staan. Leden van ons zullen aanwezig zijn naar alle waarschijnlijkheid dus mocht je interesse hebben in merchandise, mail ons dan of stuur een bericht naar onze myspace! Onze andere optredens in September zullen naar alle waarschijnlijkheid wel doorgaan. Naar een vervanger word gezocht! |
|
Sterkte! Ik had eigenlijk wel willen kijken... Grindbashers kunnen misschien optreden? Ohnee herrie is op vakantie natuurlijk.... [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 02-09-2008 14:19] |
|
Erg jammer DrDoom, beterschap voor meneer de zangert. We zijn ondertussen al aan het rondbellen voor een vervanger. |
|
Ik zeg greyline of lugubre. beide harde bands "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben ook op zoek, helaas nog geen band kunnen vinden die kan. Ze zoeken wat in de grind sfeer. [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 02-09-2008 14:44] |
|
Inhume ghehe |
|
ik ga mijn best doen om er te zijn. Weer wat oeverlo0s lullen met medeforummers. altijd l;euk Suck my piss |
|
quote: Mwah, niet direct. Maar wel zoekende. Komt wel goed, genoeg bands die willen spelen, nu hopen dat ze beschikbaar zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-09-2008 15:35] |
|
quote: +dat ik dan in Duitsland zit met Carnal. tssk hoe kun je dat nu vergeten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: als bands willen spelen, lijkt het me toch dat ze beschikbaar zijn verdeR: kut van Dr Doom, is namelijk toch de enige interessante grind band van Nederland! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee, beetje kort dag nu he. Sommige mensen doen wel eens aan planning zeg maar |
|
ja, snap ik.. goed, zal wel los lopen, genoeg bandjes die willen spelen denk ik! succes Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ten eerste beterschap aan jullie brulaap. Ten 2e.... Grindbashers? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ohja... euh, vergeet bovenstaande post maar dan... LOL www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |