|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb er weer zin aan Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Oh en waarom dan wel? Eerder dan in mei/juni kun je ook niet reserveren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2008 17:01] |
|
Het hangt van de bands af of je wel of niet gaat, Karnivoor? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
omdat sommige mensen liever eerder willen weten wat er speelt zodat ze keuzes kunnen maken? en als dat te lang duurt ze dit skippen en maar naar een ander festival gaan omdat ze geen geduld hebben en/of niet willen gokken? nou zou die mensen eigenlijk sowieso al pauper als ze occultfest al niet eens kunnen betalen en dom dat ze dit leuke feestje overslaan maar goed, er zijn zat mensen die die redenering aanhouden... Je moeder. |
|
quote: Keuzes waarin? Zo ontzettend veel open air festivals in september zijn er niet, laat staan dat die gratis toegankelijk zijn en twee dagen bieden inclusief een camping. Maar goed, ik zie het probleem niet. Je wacht maar mooi af en wellicht verplaatsen we het wel tot eind augustus, al is het alleen maar om jou te narren. |
|
hehe dat is júist het punt. mensen zijn verwend en hebben het geduld niet te wachten tot de line up bekend is als een alternatief al bijna begonnen is. men wed niet op iets waar men niet eens van weet of er uberhaupt iets komt wat ze leuk vinden als de concurrentie dat al wél bekend heeft gemaakt. maar eigenlijk ook wel goed anders wordt occultfest groot en commercieel Je moeder. |
|
quote: Welk alternatief dan, welke concurrentie? |
|
andere festivals? Je moeder. |
|
quote: Ja dat lees ik, maar welke dan? |
|
alle festivals in europa met metal die wél hun line up eerder bekend maken misschien? Je moeder. |
|
quote: Hoeveel niet NL-ers zie jij doorgaans op Occultfest? Met je Europa. |
|
en hoeveel NL'ers zie je daarom búiten NL omdat ze keuzes moeten maken van te voren? Je moeder. |
|
quote: Die zie ik niet, want ik ben dan bij Occultfest en niet in buut'nlaand [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2008 17:26] |
|
duh, niet alle festivals zijn op 6 september [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-04-2008 17:28] Je moeder. |
|
Ik ben er ook.. owwww dat had ik al vermeld Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
+1 maar dat had ik ook al tig keer vermeld geloof ik Je moeder. |
|
quote: Niet? Hm goh hey. Maarrem heb je nu genoeg zitten te zeuren om het zeuren of wil je nog even doorgaan. Heb nog wel even tijd, maar moet zo wel naar Groningen toe. |
|
quote: Zeiken is een goede zaak, we zijn Nederlanders tenslotte. Maar wij zeiken en zijn er gewoon, dat compenseert weer Life doesn't get much better than this! |
|
quote: nee ik ben een beetje uitgezeurd, ik wacht op tegenargumenten die deze slechte marketingzet weerleggen en zin an Je moeder. |
|
quote: Die komen rond mei/juni online |
|
grmbl Je moeder. |
|
HEUY!!!! .....wanneer wordt de line-up bekend gemaakt? |
|
quote: Als jullie in Hoogeveen arriveren. |
|
quote: HEUY!!!! Treden wij ook op met Tjokkefoll |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |