|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gereverseerd Gurbe.. gewoon komen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Friko meeting Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:Heeft ie alweer een nieuwe sleurhut dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij met de tent gaat want dan kan hij op de camping staan. Hij heeft alleen nog nooit een tent opgezet... see you at occultfest! |
|
quote: Nee maar geloof dat ik al wel had aangeboden hem daarmee te willen helpen als ik daar tijd voor heb. |
|
quote: Bij deze +1. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Aan de ingang ook van die gave verkeersborden waar op staat dat het arbotechnisch niet is toegestaan mensen met minder dan 3 man het publiek in te gooien? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+1 ViBlo in de tent, dat moet half gaar worden |
|
quote: Ja hoor, als jij zorgt voor die borden. |
|
oeh, dit jaar dan ook een arbo-verantwoorde opbouw met helmpjes voor iedereen enzo? |
|
Is het voldoende dat ik standaard al veiligheidsschoenen draag? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-06-2008 13:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ha ha ga je ook helpen met de opbouw dan? see you at occultfest! |
|
Ook gereserveerd, en zin an! Bareuh... |
|
Wat zijn jullie allemaal lief voor me Als dat geen zuipen word Nu nog ff een tent aanschaffen en matras en slaapzak. Alhoewel ik toch wel op elke locatie in elkander pleur na die avond. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geen aggressieve dansuitingen? Geen pit? Dat zou zonde zijn. Ik heb een hekel aan lui die menen te moeten stompen en schoppen in de pit dus flikker die er maar uit ja. Maar een gezellige oldschool pit moet vast wel kunnen, beetje tegen mekaar aan rossen en door mekaar heen springen. So what als iemand een tand door de lip heeft of een whiplashje. Eigen keuze. Je mag toch ook zelf weten of je jezelf een delirium drinkt aldaar? Bla |
|
quote: Gewoon algemene regels die wij al een aantal jaren hanteren, er staat ook nergens dat er geen pit mag worden gehouden.. dat maken anderen er van. Wij gaan er vanuit dat men zelf de grenzen daarin wel kent en men elkaar wel corrigeert indien nodig. Net zoals dat gebeurt op bijna elk festival en concert. Zijn er dan nog steeds lui die het nodig vinden te gaan lopen kloten, hebben we onze team security nog Nuh wurriess! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2008 15:54] |
|
Ik gok dat het meer bedoeld is om mensen eens een flinke spreekwoordelijke tik te kunnen geven als ze te vervelend worden, reken er niet op dat er tig man security in de buurt gaat staan om alles wat op een pit lijkt direct uit elkaar te trekken. Hoewel dat soms ook wel grappig is. En die regel is ook niet nieuw, die ben ik in ieder geval de voorgaande twee jaren ook tegengekomen |
|
Vorig jaar bij Inhume was er ook een vette pit! see you at occultfest! |
|
quote: Herinner ik me niets meer van. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nee he .. Tijger .... rrrrr |
|
quote: *ik moest effe legguh* spelfout weggehaald... |
|
quote: Zei een vent die ook vlak lag in z`n witte ford.. gewoon komen Gurbe.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Toen was m´n ford niet wit We zien nog wel effe, eigenlijk wel zin in... spelfout weggehaald... |
|
Zo`n dorpsfeest is toch al zo`n uit de hand gelopen orgie. Op Occult kunnen de meeste je niet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |