|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vette pics! |
|
LoL @Hypnos filmpjes, jammer dat ik er geen geluid bij heb |
|
quote:Posten donder! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mooie plaatjes Regeer....deze week komen die van mij wel online...eerst bijkomen en de troep thuis opruimen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Was een leuk feestje. Helaas Massive Assault gemist, Carach Angren had helaas last van een erbarmelijk slecht geluid. Deadcell was niet zo mijn ding, maar aan het publiek te zien was ik een van de weinigen, show was wel erg goed. Goddess of desire heerschte gewoon weer zoals altijd. AL met al een erg leuk weekend daar in Hoogeveen |
|
quote: gewoon kreunen! signature |
|
Mensen, Allemaal bedankt voor een geslaagd weekend. Het was weer bijzonder gezellig en ik heb me uitstekend vermaakt. Cheers! |
|
quote:Tnx... Zal vandaag es gaan kijken hoe de film gelukt is. |
|
quote: Ik heb al een paar keer contact gezocht via de buze en via de mail over een door jullie mensen kwijt geraakte ring op stonehenge. Er zou later contact hierover met me worden opgenomen door jou vriendin heb helaas nog steets niets vernomen hoop dat dat wel nog gebeurd zou wel zo netjes zijn. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Zo weer fris en fruitig na een heavy weekend Occultfest! Het was weer geweldig! De weergoden waren ons heel goed gezind, het publiek was super gezellig, de bands super goed en mede dankzij onze geweldige groep vrijwilligers is Occultfest ook voor ons weer bijzonder geslaagd. Special thankx to Carach Angren die op het laatste moment voor DrDoom konden invallen, jullie heerschen! En Hades bedankt voor het verzorgen van het ontbijt op zaterdag en zondag, echt super! Er staan ook nog fotos op www.rokofo.nl. Oh ja last but not least (he he) Regeer thanx voor het filmen, erg mooi dat je dat voor ons wou doen. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 08-09-2008 13:24] see you at occultfest! |
|
quote:Ah, dus zo zagen de bands eruit |
|
quote: Aaaaah de held van de dag (maal 2) zit ook op zm....??? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: O? Da's nieuw voor mij. 'K hep heur er ook niet over gehoord. Heb je een telefoonnummer/email-adres doorgegeven? Ik ga er meteen achteraan. Als er niks gebeurt neem ik in ieder geval contact met je op. Met dank voor het geduld. |
|
quote: Jij ook bedankt voor je hulp en mooi dat je je bij ons vermaakt hebt! see you at occultfest! |
|
Vond trouwens persoonlijk Invisius wel de verrassing van Occultfest. Wat kunnen die lui beuken zeg. Volgens mij waren ze zelf ook verrast door het enthousiaste publiek. Het was hun eerste optreden buiten Denemarken. Hoop dat we wel meer van ze gaan horen. see you at occultfest! |
|
Ik denk dat je er nog wel meer van gaat horen, waren dat namelijk niet ook die groep denen die het nodig vond om andermans tenten te vernielen? |
|
quote: Geen flauw idee .... heb van bands amper wat mee gekregen behalve een raar duits black bandje met een klein manneke met een grote bass. Oh en Heavy Lord heerste de hangtieten tegen het plafond aan. |
|
quote:Man wat speelden die vals Maar dat mocht de algehele pret niet drukken natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-09-2008 14:04] |
|
Zo dat was weer een leuke Occultfest! De bands deden me niet zo veel, maar Carach Angren, Deadcell en Invisius waren wel leuk, al was het geluid vaak bagger. Goed vermaakt en het blijft het gezelligste festival [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 08-09-2008 14:21] |
|
quote: Ik heb niet eens meegekregen dat ze vals stonden, het enige wat ik ervan hoorde was het gerammel en gekraak van de bas, en alle ruimte die er overbleef werd dichtgesmeerd door de kick en snare. Maar inderdaad , donders feest, hehe |
|
quote: Anyhoo, Heavylord was uiteraard de band van de dag voor mij, massive assault moeten missen helaas. Verder kon ik niet echt veel met de bands, deadcell werd ik al helemaal chagrijnig van, duidelijk niet mijn muziek.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ah, dus dat lag niet aan mij? Ik meende al bij de soundcheck wat nogal ontstemde gitaren te horen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat lag zeker niet aan jou...ik ben gillend weggelopen, wat een zaadband met een zaadgeluid Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: ik zie het zo voor me signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |