|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Awww. |
|
quote: Toch eerder wakker worden, ik heb 2 bakkies gehad Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Vond ik eigenlijk een groter pechmoment dan een kop koffie bij de mac moeten halen naarjah, je hebt nou éénmaal een caffeine verslaving of je hebt hem niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als ik je nou lief aankijk? Breng je me dan volgend jaar ontbijt op bed? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar gezellig was het sowieso afgelopen weekend. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Jep, en zonder die camera om mijn nek kwam ik ook veel meer toe aan gezellig ouwehoeren en zuipen voor Satan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb die avond al mijn gegevens aan je vriendin [vrouw] gegeven als ze die niet meer heeft hoor ik het hier wel. Alvast bedankt. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: Ja en mensen van stoelen gooien enzo.. Anyway.. Occultfest was erg leuk!!! Gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: had jij ook geen foto's dan signature |
|
Ja het was weer een gezellig feestje met veel bekenden. Respect voor Bram (schaep) |
|
quote: Hehe, kan ik er iets aan doen dat die slapjanus van een Jaap niet genoeg kracht had om je omhoog te houden? Ik had mijn kant van de stoel nog vast hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het was mooi! |
|
quote: Het wachten is nog op de pica's van Metalshots en het filmpje van Oni die toevallig bij dat bankje stond (...) toen we daar treintje speelden... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Beveiligingsgast vond het minder geloof ik .. |
|
quote:Die wachtte wel netjes tot we "klaar" waren maar keek not amused. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach, had ie maar een vak moeten leren ... |
|
quote:Hehehe, of achter aanschuiven natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja onze cateraar had per ongeluk de koffie meegenomen zaterdag waardoor we alleen maar thee hadden, baalden we zelf ook van! see you at occultfest! |
|
quote: Ahum je hebt toch zelf bij "dat verhuurbedrijf" gewerkt? We hadden zaterdag ook eigen mensen maar die hebben niet alles gemixed dat klopt idd. see you at occultfest! |
|
quote: Invisius. (zongen trouwens gewoon engels hoor ) see you at occultfest! |
|
quote: heb ik gewerkt idd. is wel een goed bedrijf, daar niet van. maar van metal hebben ze de ballen verstand.. kan me voorstellen dat ze bass en keys keihard zetten en gitaren op de achtergrond |
|
quote: Dankjewel voor het slopen van gehuurde bankjes dan maar he. |
|
quote: Had jij niet even mijn foon mee kunnen nemen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |