![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Speciaal voor Helvete. ![]() Titel (c)Metalhead22. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 20-01-2008 16:19] ![]() |
|
Ik vind dit de kutste topic van de laatste tijd. ![]() |
|
Zie je mij ook niet ontkennen. ![]() ![]() |
|
Nou ja, ontdekking. Maar die nieuwe single van Kane... Wow, wat is die slecht, zeg. Dat ze dat uitbrengen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hee Alex, da's MIJN titel ![]() ![]() Inderdaad raar om bands die je net kent en niks vind in het coolste-band-ontdekking-van-de-laatste-tijd-pt-3-topic te plaatsen ja ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Beetje non-topic, waar beginnen we? Elke R&B single die deze week uitkomt? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Staat in "Heavy Metal" dus tja .. R&B is dan off topic ... Maar Goat the Head is echt een "tja .. best wel zinloze release" ![]() |
|
quote:Ja ik dacht, ik post gewoon wat bands die ik net ontdekt heb, had niet echt door dat het om gave bands moest gaan.. ![]() Maarja iedereen ontdekt toch wel eens een band die je niet zo leuk vindt? Lijkt me niet echt een heel zinloos topic, vergeleken met andere topics dan. ![]() |
|
quote: Maakt ook niks uit joh ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-01-2008 16:13] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Eigenlijk wel, hè? ![]() Zie beginpost. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 20-01-2008 16:20] ![]() |
|
![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Kunnen we dit topic niet combineren met iets als "deze cd valt me flink tegen!"? Dan lijkt het me wat zinvoller ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Kutste band/cd "ontdekking" van de laatste tijd deel 1. ![]() ![]() |
|
Alle bands waarvan Hypnos topics opent. ![]() Maar wel hulde voor het feit dat hij bijna in zijn eentje het hier nog om metal laat gaan. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:+1 ![]() ![]() |
|
laat ik dan maar mijn bijdrage leveren: op advies van Metalhead22: Wolfsmond, wat een bagger ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
thrice signature ![]() |
|
oude status quo ![]() kut verkeerd topic, lekker zinloos dit ![]() maar ontopic: 'nieuwere' status quo [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2008 18:58] Je moeder. ![]() |
|
Alles van Rammstein, Alice In Chains en Pearl Jam. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Dirt is gaaf man van AIC. ![]() |
|
quote: eerste twee cds zijn best goed van ramm kut : samsas traum signature ![]() |
|
quote: WAT?! ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik had laatst Murderdolls gehoord... :') Nee. ![]() |
|
M'n pik. ![]() |
|
quote: clemens, check dit: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=58810502 secrets of the moon's myspace, waar we het gisteren over hadden ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |