|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Mag dit gejank ophouden? Black metal heeft geen fuck met de 70's te maken. Boeiender |
|
quote: Wow, wat een hap stront. Misschien zijn fans van bands als Devil's Blood etc. wat jonger dan de gemiddelde zeurkous met de kast vol Black Sabbath. Typisch voor een hele grote groep metalliefhebbers, die klassificatie aan de hand van wat je wel of niet (ongedraaid) in je kast hebt staan. Alle muziekstromingen komen en gaan als hype, sommige meer dan anderen. Get over it, ook fans van 'obscure Black metal' zijn volgelingen. Peace out. Ja hoor... |
|
Een Fenriz van Darkthrone dweept al jaren openlijk met bijvoorbeeld Uriah Heep. Hoezo geen interesse in 70's rock in de bm scene? HEt is niet omdat je iets nu pas in de smiezen hebt, dat het er niet al veel langer was. Da's een beetje van hetzelfde niveau als je ogen dicht doen en denken dat niemand je dan ziet... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Misschien zijn de BM muzikanten er zelf achter gekomen dat BMsaai aan het worden is? |
|
Dat zou ook kunnen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zal wel zo zijn, maar lekker boeien. Fenriz is niet de hele BM-scene. Er is nu eenmaal nu een stuk meer aandacht voor rock en metal op de 70's-leest geschoeid (zowel binnen de groep BM-luisteraars als de algemene groep metalluisteraars), en sommige lui die er al langer naar luisteren voelen zich nu niet meer speciaal en doen er dus alles aan om de nieuwe luisteraars af te zeiken Als ze nou gewoon blij zouden zijn dat er hernieuwde interesse voor zulke muziek is, inclusief allerlei prima nieuwe bands die het maken (Een van de eerste CD's die ik kocht was een Black Sabbath-CD ) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat ook ja. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zo, waar gaat het nu nog over TDB? Met 'scenepoints' en bm?Wat doet dat er toe? Vind je de band leuk ja of nee. En ieder mag dat voor zichzelf uitmaken. Voor mij is de stem een afknapper,een ander vind het geweldig. wouter023 |
|
quote:Wat mij opvalt is dat binnen de BM personen erg belangrijk zijn, soms belangrijker dan de muziek. Als Pietje A zegt zegt 3/4 van de "scene" A .. dat idee .. heb idee dat dat nu ook meespeelt (iig binnen de black) |
|
Briljante discussie |
|
Allemaal hipsters die lui..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Wat opvalt in interviews is dat de bands die de meest extreme muziek maken vaak zeggen niet naar dat soort muziek te luisteren. Als je alle blackies moet geloven hebben ze allemaal de kast vol staan met Bathory, Venom en dat soort spul. Dat, lieve kijkbuiskindertjes, lijkt ook na-aapgedrag. Ja hoor... |
|
quote: Zo klopt het wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zonder Coven of Black Widow is het maar de vraag of er überhaupt black metal had bestaan. Hoewel ik de discussie volg, begrijp ik'm niet. Wat is nou het punt precies? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat je nu heel true moeilijk obscure namen aan het droppen bent... Ja hoor... |
|
quote:IK HEB EEN GESIGNEERDE BLACK WIDOW-GATEFOLD! GEEF MIJ SCENEPOINTS!!!!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: 666punters voor Kvelletje Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Zeker, 333 scenepoints van mij. Trve, Zax Asterix Obelix, Cosmic not niceness. Ik heb toevallig een moeilijk true Death Kristjan shirt... een jaar of 6 geleden aan iemand uitgeleend en nooit meer teruggekregen. Ja hoor... |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik had een Heidenland tape. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ik niet! :-) Dat maakt het nòg obscuurder, wat? Ja hoor... |
|
Ik heb nog 2 Octagon c.d.s liggen hier.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Had, ja! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |