IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : The Devil's Blood Vorige pagina | Volgende pagina
Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 05-01-2012 6:36 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Ik sluit me aan bij mortisrex. Tien jaar geleden was er helemaal geen interesse in 70's rock binnen black metal, op een paar enkelingen na.

Nu kan je zeggen dat het populair is geworden omdat veel mensen er pas recent voor de eerste keer mee kennis maakten. En daar zal zeker een grond van waarheid inzitten. Maar een deel van de mensen luisteren ook gewoon naar de muziek omdat ze geen ruggegraat hebben en gewoon van de ene trend naar de andere zwalpen.

Een vriend verwoordde het onlangs perfect: ik heb niets tegen bands als The devil's blood of Ghost, maar de helft van hun fans die veel geld voor hun releases betalen hebben niet één Black sabbath LP in hun collectie.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 05-01-2012 6:51 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-01-2012 7:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 januari 2012 6:36 schreef Disgusting-noise het volgende:
Ik sluit me aan bij mortisrex. Tien jaar geleden was er helemaal geen interesse in 70's rock binnen black metal, op een paar enkelingen na.

Nu kan je zeggen dat het populair is geworden omdat veel mensen er pas recent voor de eerste keer mee kennis maakten. En daar zal zeker een grond van waarheid inzitten. Maar een deel van de mensen luisteren ook gewoon naar de muziek omdat ze geen ruggegraat hebben en gewoon van de ene trend naar de andere zwalpen.

Een vriend verwoordde het onlangs perfect: ik heb niets tegen bands als The devil's blood of Ghost, maar de helft van hun fans die veel geld voor hun releases betalen hebben niet één Black sabbath LP in hun collectie.


Mag dit gejank ophouden? Black metal heeft geen fuck met de 70's te maken.


Boeiender


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 05-01-2012 8:01 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 6:36 schreef Disgusting-noise het volgende:

Een vriend verwoordde het onlangs perfect: ik heb niets tegen bands als The devil's blood of Ghost, maar de helft van hun fans die veel geld voor hun releases betalen hebben niet één Black sabbath LP in hun collectie.


Wow, wat een hap stront. Misschien zijn fans van bands als Devil's Blood etc. wat jonger dan de gemiddelde zeurkous met de kast vol Black Sabbath. Typisch voor een hele grote groep metalliefhebbers, die klassificatie aan de hand van wat je wel of niet (ongedraaid) in je kast hebt staan. Alle muziekstromingen komen en gaan als hype, sommige meer dan anderen. Get over it, ook fans van 'obscure Black metal' zijn volgelingen.

Peace out.


Ja hoor...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-01-2012 9:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Een Fenriz van Darkthrone dweept al jaren openlijk met bijvoorbeeld Uriah Heep. Hoezo geen interesse in 70's rock in de bm scene?
HEt is niet omdat je iets nu pas in de smiezen hebt, dat het er niet al veel langer was. Da's een beetje van hetzelfde niveau als je ogen dicht doen en denken dat niemand je dan ziet...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-01-2012 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Misschien zijn de BM muzikanten er zelf achter gekomen dat BMsaai aan het worden is?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-01-2012 9:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dat zou ook kunnen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-01-2012 9:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 9:18 schreef Count Usher het volgende:
Een Fenriz van Darkthrone dweept al jaren openlijk met bijvoorbeeld Uriah Heep. Hoezo geen interesse in 70's rock in de bm scene?

Zal wel zo zijn, maar lekker boeien. Fenriz is niet de hele BM-scene. Er is nu eenmaal nu een stuk meer aandacht voor rock en metal op de 70's-leest geschoeid (zowel binnen de groep BM-luisteraars als de algemene groep metalluisteraars), en sommige lui die er al langer naar luisteren voelen zich nu niet meer speciaal en doen er dus alles aan om de nieuwe luisteraars af te zeiken Als ze nou gewoon blij zouden zijn dat er hernieuwde interesse voor zulke muziek is, inclusief allerlei prima nieuwe bands die het maken

(Een van de eerste CD's die ik kocht was een Black Sabbath-CD )


I wish I was a butterfly


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-01-2012 10:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dat ook ja.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 05-01-2012 10:37 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Zo, waar gaat het nu nog over TDB? Met 'scenepoints' en bm?Wat doet dat er toe? Vind je de band leuk ja of nee. En ieder mag dat voor zichzelf uitmaken. Voor mij is de stem een afknapper,een ander vind het geweldig.


wouter023


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-01-2012 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 9:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zal wel zo zijn, maar lekker boeien. Fenriz is niet de hele BM-scene. Er is nu eenmaal nu een stuk meer aandacht voor rock en metal op de 70's-leest geschoeid (zowel binnen de groep BM-luisteraars als de algemene groep metalluisteraars), en sommige lui die er al langer naar luisteren voelen zich nu niet meer speciaal en doen er dus alles aan om de nieuwe luisteraars af te zeiken Als ze nou gewoon blij zouden zijn dat er hernieuwde interesse voor zulke muziek is, inclusief allerlei prima nieuwe bands die het maken

(Een van de eerste CD's die ik kocht was een Black Sabbath-CD )
Wat mij opvalt is dat binnen de BM personen erg belangrijk zijn, soms belangrijker dan de muziek. Als Pietje A zegt zegt 3/4 van de "scene" A .. dat idee .. heb idee dat dat nu ook meespeelt (iig binnen de black)


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-01-2012 10:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Briljante discussie


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-01-2012 10:55 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Allemaal hipsters die lui.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 05-01-2012 11:10 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 9:33 schreef Jenje het volgende:
Misschien zijn de BM muzikanten er zelf achter gekomen dat BMsaai aan het worden is?


Wat opvalt in interviews is dat de bands die de meest extreme muziek maken vaak zeggen niet naar dat soort muziek te luisteren. Als je alle blackies moet geloven hebben ze allemaal de kast vol staan met Bathory, Venom en dat soort spul. Dat, lieve kijkbuiskindertjes, lijkt ook na-aapgedrag.


Ja hoor...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-01-2012 11:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 10:43 schreef Jenje het volgende:
Wat mij opvalt is dat personen erg belangrijk zijn, soms belangrijker dan de muziek. Als Pietje A zegt zegt 3/4 van de "scene" A .. dat idee .. heb idee dat dat nu ook meespeelt

Zo klopt het wel


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-01-2012 11:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zonder Coven of Black Widow is het maar de vraag of er überhaupt black metal had bestaan. Hoewel ik de discussie volg, begrijp ik'm niet. Wat is nou het punt precies?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 05-01-2012 11:14 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 11:14 schreef Kvelgeest het volgende:
Zonder Coven of Black Widow is het maar de vraag of er überhaupt black metal had bestaan. Hoewel ik de discussie volg, begrijp ik'm niet. Wat is nou het punt precies?


Dat je nu heel true moeilijk obscure namen aan het droppen bent...


Ja hoor...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-01-2012 11:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 5 januari 2012 11:14 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Dat je nu heel true moeilijk obscure namen aan het droppen bent...
IK HEB EEN GESIGNEERDE BLACK WIDOW-GATEFOLD! GEEF MIJ SCENEPOINTS!!!!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-01-2012 11:19 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
IK HEB EEN GESIGNEERDE BLACK WIDOW-GATEFOLD! GEEF MIJ SCENEPOINTS!!!!!!!





666punters voor Kvelletje


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 05-01-2012 11:23 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
IK HEB EEN GESIGNEERDE BLACK WIDOW-GATEFOLD! GEEF MIJ SCENEPOINTS!!!!!!!


Zeker, 333 scenepoints van mij. Trve, Zax Asterix Obelix, Cosmic not niceness.

Ik heb toevallig een moeilijk true Death Kristjan shirt... een jaar of 6 geleden aan iemand uitgeleend en nooit meer teruggekregen.


Ja hoor...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-01-2012 11:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
IK HEB EEN GESIGNEERDE BLACK WIDOW-GATEFOLD! GEEF MIJ SCENEPOINTS!!!!!!!




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 05-01-2012 11:25 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik had een Heidenland tape. :')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 05-01-2012 11:27 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2012 11:25 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik had een Heidenland tape. :')


Ik niet! :-) Dat maakt het nòg obscuurder, wat?


Ja hoor...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-01-2012 11:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik heb nog 2 Octagon c.d.s liggen hier....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-01-2012 11:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 5 januari 2012 11:25 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik had een Heidenland tape. :')
Had, ja!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen