|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha! komt omdat ik een paar comments eerder had gezegd dat ik hoopte dat die plaat niet helemaal psychedelisch werd, dus dan stond ´lekker psychedelisch´ een beetje onnozel. Maar vind het achteraf helemaal niet erg dat het een heel ander soort album is geworden |
|
Het is niet meer iets om helemaal mee weg te zweven zoals het voorgaande album, en het is jammer dat - zoals duidelijk aangekondigd - het geen volledig afgeronde productie is geworden, hier en daar geeft dat me "wat als" - momenten. Er zitten dan wel weer meer dan genoeg details in om lang te blijven boeien. Het is voor mij eentje om op te zetten met een goede fles geestrijke drank erbij. Ik had mezelf voor dit laatste tdb album eens laten gaan en bestelde meteen de die hard- LP. Die boodschappentas is wat raar (typisch Van, zo blijkt) maar het pakket is wel mooi vormgegeven en de CD erbij is wel handig. Wel jammer dat het vinyl met verf "erop" is ipv gewoon de kleur in het materiaal zelf. Binnenkort toch eens kijken hoe de naald erin pakt. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-06-2013 17:40] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Another one bites the dust...Selim is no more. |
|
euhm link? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Daar vreesde ik al voor. You have time. You are doing fine. |
|
Z'n boeker meldt het net ook op facebook.. Erg triest www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zeer onverwachts, dit. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 05-03-2014 18:06] |
|
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/nieuws/2014/maart/Selim-Lemouchi--Devil-s-Blood--overleden.html http://www.brooklynvegan.com/archives/2014/03/selim_louchi_of.html Veel meer kan ik nog niet vinden. |
|
quote: Matige grap. |
|
hihihi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In de zin van zeer onverwachts: ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. In april zou Lemouchi nog op Roadburn 2014 spelen en hij was weer flink aan de slag gegaan met nieuw materiaal. |
|
Ooit eens zo'n docu gezien van hem. Paar jaar terug was dat. Heel z'n woning was besmeurd met zijn eigen bloed. Behoorlijk apart. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 05-03-2014 18:54] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Eindhoven Rock City heeft de betreffende documentaire net gelinkt: Selim Lemouchi mini-documentaire uit 2011 |
|
Ah, was te verwachten. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Ik mis iets. Zat hij aan zware drugs oid? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zie docu hierboven vermeld. |
|
quote: Las op een ander forum iets over slaappillen. Maar goed, geruchten hou je dan altijd. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Had gewoon effe zelfmoord gezegd, 11 minuten en pas op het einde wordt het duidelijk, hehe. Tsja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hij heeft inderdaad gedaan wat Glen Benton alleen beloofde: SELIM LEMOUCHI 29.06.1980 - 05.03.2014 SELIM LEMOUCHI besloot afgelopen nacht om uit het leven te stappen. De gitarist trad in 2006 voor het eerst in de schijnwerpers met de NWOBHM-band POWERVICE. In 2007 startte hij met zijn zus FARIDA de occulte rockband THE DEVIL'S BLOOD, waarmee hij drie albums uitbracht: 'The Time Of No Time Evermore' (2009), 'The Thousandfold Epicentre' (2011) en III: Tabula Rasa Or Death And The Seven Pillars' (2013). Laatstgenoemd album verscheen nadat hij de band al had opgeheven. In december 2013 verscheen 'Earth Air Spirit Water Fire', het debuut van zijn nieuwe band SELIM LEMOUCHI AND HIS ENEMIES, dat op 7 december 2013 in het Eindhovende Temporary Art Centre aan het publiek werd voorgesteld. Lemouchi werd 33 jaar. http://aardschok.com/news-20/17-heaven-and-hell/bands-artists/1857-29-06-1980-05-03-2014 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op blabbermouth is hij 34 geworden. http://www.blabbermouth.net/news/former-the-devils-blood-frontman-selim-lemouchi-reportedly-dead/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Blabbermouth blaast het verhaal weer eens op The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben blij dat Benton er nog is, kunnen we tenminste nog genieten van Deicide. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
1 jaar alweer. Mis de live rituals enorm. |
|
Heb ze ooit eens live gezien in een tent op Graspop. Vond het nou niet bijster strak of zo. Terwijl ik ze op plaat goed trek. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |