IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : The Devil's Blood Vorige pagina | Volgende pagina
verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 23-09-2009 19:59 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 23 september 2009 19:57 schreef Lionheart het volgende:
Bij Ván besteld?


ja.

en R.
raar_baard[at] hotmail

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 23-09-2009 20:00]


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-11-2009 11:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Laatste album staat op de luisterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-11-2009 21:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zozo. Netjes!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Klinkt wederom bijzonder fijn. Binnenkort maar weer aanskeffen dat grei.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-12-2009 21:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Paar keer gehoord die nieuwe, vandaag aangeschaft.

Superlekker.

Ik vind het dan wel weer jammer dat lyrics enzo compleet onleesbaar zijn, terwijl dat toch zo belangrijk voor ze schijnt te zijn. Ik word dan wel nieuwsgierig.

Mierenneuken verder, überlekkere plaat, niet normaal gewoon.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2009 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2009 21:03 schreef M. het volgende:
Paar keer gehoord die nieuwe, vandaag aangeschaft.

Superlekker.

Ik vind het dan wel weer jammer dat lyrics enzo compleet onleesbaar zijn, terwijl dat toch zo belangrijk voor ze schijnt te zijn. Ik word dan wel nieuwsgierig.

Mierenneuken verder, überlekkere plaat, niet normaal gewoon.

ja


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2009 10:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind de cd muzikaal gezien heel erg goed maar de volgende release download ik gewoon. Dan moeten ze de cd verder maar een wat meer verzorgen want dit slaat nergens op. Ik lees op zijn tijd graag tekste, wil zien wie er in de band zitten etc etc.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-12-2009 10:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2009 10:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Jazeker, wat dat betreft leg ik de laat hoog. In deze dagen van cd-overvloed komen er genoeg cd's uit met muziek die even goed is als Devils blood en waarbij de cd's tot op de puntjes verzorgd zijn(en soms zelfs bonus-DVD's bevatten). Als je dan een keer een keuze moet maken kan dat een factor zijn.
Maar goed, over de muziek valt weinig te klagen.(om maar met een positief bericht af te sluiten).


R.
Usericon van R.
Posted 04-03-2010 14:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 1 September 2009 20:16 schreef R. het volgende:
Sta er van te kijken dat mensen nu al 100 euro bieden voor die graveyard shuffle EP...


Ik verkoop hem op dit moment, intresse? Mail naar germaan at g mail dot com

ps.
ik vraag natuurlijk geen 100 euro


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-03-2010 14:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Probeer je hem nu aan je zelf te verkopen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2010 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zat ook al te kijken ja


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 15:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

TDB zit in de studio voor een nieuw album. "The Thousandfold Epicentre" zal als het goed is 11 november verschijnen via Van-GBR.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 31-05-2011 16:07 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Dat is erg fijn nieuws


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2011 16:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Goeie titel wel, met al die aardbevingen en toestanden de laatste jaren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 31-05-2011 21:41 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Tof! Wordt vast het aanschaffen weer waard.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-05-2011 22:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Leuk nieuws.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 31-05-2011 22:20 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Gatver, als ze maar niet live aan optreden. Die band heeft mij echt op EMM 2009 weggejaagd. No offence maar het trekt mij totaal niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2011 22:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:20 schreef holysjit het volgende:
Gatver, als ze maar niet live aan optreden. Die band heeft mij echt op EMM 2009 weggejaagd. No offence maar het trekt mij totaal niet.
Ik heb ze gemist, in het voorprogramma van Pentagram. Wil ze nog wel een keer gaan bekijken, de cd's bevallen me allemaal uitermate.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 22:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:20 schreef holysjit het volgende:
Gatver, als ze maar niet live aan optreden. Die band heeft mij echt op EMM 2009 weggejaagd. No offence maar het trekt mij totaal niet.
Jij drink dan ook Bavaria, nicht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-05-2011 22:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:23 schreef bastianus het volgende:
Ik heb ze gemist, in het voorprogramma van Pentagram. Wil ze nog wel een keer gaan bekijken, de cd's bevallen me allemaal uitermate.
Ik heb ze 2 keer gezien en het was 2 keer dik in orde. Jammer genoeg spelen ze niet zo vaak in Nederland.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2011 22:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:39 schreef bokaj het volgende:
Ik heb ze 2 keer gezien en het was 2 keer dik in orde. Jammer genoeg spelen ze niet zo vaak in Nederland.
Ik houd ook erg van Earth and Fire en Jefferson Airplane, dus ja, dan moet je TDB ook vet vinden eigenlijk. Benieuwd of ze het muzikale gedeelte waar kunnen maken vooral, al die duivelspoespas en schilderachtige toestanden er omheen dat geloof ik allemaal wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-05-2011 23:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:43 schreef bastianus het volgende:
Ik houd ook erg van Earth and Fire en Jefferson Airplane, dus ja, dan moet je TDB ook vet vinden eigenlijk. Benieuwd of ze het muzikale gedeelte waar kunnen maken vooral, al die duivelspoespas en schilderachtige toestanden er omheen dat geloof ik allemaal wel.
Muzikaal maken ze het waar, al moet het geluid wel goed zijn zodat je de drie gitaristen kunt onderscheiden. Zangeres is ietsje minder live dan op het studiowerk, maar niet zo dat je je eraan stoort.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 23:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zeer goede liveband.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 23:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

In Atak hielden ze ermee op omdat er iets was met de apparatuur van een van de gitaristen en hij het niet trok, dat gaat me wel wat te ver.

Nooit gezien, overigens, zou ze wel graag eens zelf bekijken


I wish I was a butterfly


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen