|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik hoor het ook niet. Maar je weet toch dat bastianus altijd uit zijn nek lult. En jammer dat het niet beviel. Ik vind ze live erg sterk. |
|
Ik hoor The Shocking Blue veel terug in TDB. Maar goed, wie ben ik? |
|
Ja hoor... |
|
Precies. Sprekend. |
|
quote: Iemand die er verstand van heeft, want dit vind ik ook. |
|
ik hoor zoveel shit terug in TDB, een perfecte cocktail van diverse bands en muziek die prima te pruimen is! Heerlijke band, jammer dat de Arnhem show niet meer door gaat, maargoed, we zien ze wel vaker.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zoala EMM bijvoorbeeld Black seeds of bunny! |
|
quote: Inderdaad, vooral een vals zingende zangeres. Boeiender |
|
quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Padaboem!! |
|
*Zet eerste persing "Graveyard Shuffle" op Ebay.* If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: het gaat hier niet om GOLD!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Godver. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jammer |
|
quote: En ik, de door Selim gesigneerde, vinyl versie van The Thousandfold Epicentre... |
|
en ik helemaal niks.... ik ga het vanavond allemaal maar weer eens draaien Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nohh Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Denken de Hollanders hier dadelijk aan centen? Foei foei Ik ken de band niet persoonlijk, maar commercieel gezien ging het TDB alvast voor wind. Misschien juist daarom? Enfin ja: jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 25-01-2013 17:32] |
|
quote: Dat is wel vaak de reden bij Nederlandse bands. Bandleden wisselen aan de lopende band omdat iedereen wel wil maar het uiteindelijk niet weet te combineren met werk, vriendinnetjes en andere bullshit. Iedereen denkt dat het een en al lol maken is terwijl er toch echt hard gewerkt moet worden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Afhankelijk van je doel natuurlijk. |
|
Hier zal wel wat anders achter zitten mag ik aannemen. Anders trek je de stekker dr niet zo abrupt uit. |
|
quote: precies. Kan iedereen weer mooi gaan speculeren over ruzies en zo Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ja, denk dat ze elkaar voor de verandering hebben gemept. Maar mooi, weer een kutband minder. Boeiender |
|
quote:Trek je lering. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |