|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien heeft die Selim zich wel tot het christendom hebben bekeerd! |
|
Wel benieuwd naar nieuw materiaal, kom maar op! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
S tot de iked! |
|
quote: Plus tot de 1! |
|
As of the 22nd of January 2013 The Devil´s Blood has returned into nothingness. All planned Rituals will be cancelled. No interviews will be done. Consummatum est. -SL & F The Devil's Blood - 2007 / 2013 Upon the release of the album and EP, SL will be giving a limited amount of interviews in which he will be answering questions regarding the end of the band, the current state and future of the legacy of The Devil’s Blood etcetera. En nu dus toch maar interviews? Niet echt consequent Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik voel een reünie aankomen. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jaloezie is het sleutelwoord hier... de Grindbashers zijn niet eens te vinden op Metal Archives en moeten zich anaal laten nemen om op te mogen treden in Zwolle terwijl TDB op alle internationale festivals wordt uitgenodigd en al hun platen uitverkopen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ja, het is me wat. Je mag dus alleen positieve dingen posten, ga jij dat nu ook doen meneer Rux? Boeiender |
|
Nee, nee en nog eens nee. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De aversie van Mr N. jegens TDB is indd niet anders te duiden dan als afgunst. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mooi dat jouw tunnelvisie niets anders kan toestaan. Boeiender |
|
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuw nummertje van III: Tabula Rasa or Death and the Seven Pillars: http://www.youtube.com/watch?v=mlyVA3bGhDA |
|
Komt 30 april uit. |
|
klinkt wel goed! maar ik hoop niet dat die hele plaat zo 'psychedelisch' is |
|
quote: |
|
Hier nog geen meningen over het laatste werk? Staat hier voor het eerst aan. Geen slecht CD-tje, hoor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is wel even heel wat anders dan de eerste twee platen. Maar deze is ook zeker geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Reinkaos op 11-06-2013 16:03] |
|
Ik heb hem ook gehoord maar ik kwam er met moeite doorheen. Dat ligt niet zozeer aan de muziek maar ik word echt zwaar chagrijnig van die drumcomputer. Het haalt de mysterieuze sfeer weg, vind ik. Ik luister liever naar de nieuwe EP van Selim Lemouchi & His Enemies. Dit had zeker wat moois kunnen worden met goede productie en echte drums. |
|
Heb de LP 2 weken in huis....maar heb niet de drang om hem op te zetten. Het pakt me nog niet, ik hoop dat het kwartje nog een keer gaat vallen. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Ik ben het wel met Reinkaos eens dat dit andere peop is dan die twee voorgaande platen. En dat, inmiddels verdwenen, meer psychedelische hoor ik er ook wel in. Sowieso een wat minder gemakkelijke plaat en niet slechts door de productie, waar ik overigens niets mis mee vind. Moet'm nog even een paar keer horen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ook vandaag voor het eerst gehoord. Eerste nummer vind ik erg tof. Licht southern-achtig vibeje, subtiele jazzinvloeden. Nummer twee is aardig, meer kraut georiënteerd, maar niet echt overtuigend. En nummer drie een lekker space rock/jam nummer. Beetje kort en weinig samenhang tussen de nummers om er wat over te zeggen. Maar ik wil er wel meer van horen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |