![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
BOC? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
De blauwe oesterverering, denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik krijg in elk geval een lekkere, zweverige jaren '70 vibe bij hun muziek. Ik vind het erg goed, mag dat? Ja, dat mag. Ja hoor... ![]() |
|
Superband ![]() ![]() |
|
quote: Knoflooksaus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Die van de Remia, of toch liever zelfgemaakte? :') En ja, BOC is Blue Oyster Cult ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 29-08-2012 15:18] Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote:OWW maakt geen saus, hij houdt alleen maar van knuffelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
BOC is gaaf! Ja hoor... ![]() |
|
quote:Beetje loos om dan in een keer vanuit het niets die afkorting er in te gooien, NS. Ik was al bij de Bank of China. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: En samen koffie drinken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Best end op de fietse. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Blue Öyster Cult. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Juist! Gezellig. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:1 klontje of 2? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
1. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Geen melk, dat heb ik jaren geleden al afgezworen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En weg met die koek. Da's ouwe koek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Koekjes doe ik ook niet aan nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Sorry, was even te lui voor de truie trema ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: ![]() MOI RACHID! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: VAT IES RACHID? Ik wil djoeken, weetsje. Ja hoor... ![]() |
|
quote:Luxor is ook veel te groot of hebben ze meer zalen? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: MOI! ![]() ![]() |
|
quote: Ze hebben een klein zaaltje boven, maar die is weer veel te klein. TDB had Doornroosje ook vol. Ramvol. Ja hoor... ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |