|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
BOC? |
|
De blauwe oesterverering, denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik krijg in elk geval een lekkere, zweverige jaren '70 vibe bij hun muziek. Ik vind het erg goed, mag dat? Ja, dat mag. Ja hoor... |
|
Superband |
|
quote: Knoflooksaus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die van de Remia, of toch liever zelfgemaakte? :') En ja, BOC is Blue Oyster Cult [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 29-08-2012 15:18] Black seeds of bunny! |
|
quote:OWW maakt geen saus, hij houdt alleen maar van knuffelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
BOC is gaaf! Ja hoor... |
|
quote:Beetje loos om dan in een keer vanuit het niets die afkorting er in te gooien, NS. Ik was al bij de Bank of China. |
|
quote: En samen koffie drinken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Best end op de fietse. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Blue Öyster Cult. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Juist! Gezellig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:1 klontje of 2? |
|
1. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geen melk, dat heb ik jaren geleden al afgezworen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En weg met die koek. Da's ouwe koek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Koekjes doe ik ook niet aan nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sorry, was even te lui voor de truie trema Black seeds of bunny! |
|
quote: MOI RACHID! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: VAT IES RACHID? Ik wil djoeken, weetsje. Ja hoor... |
|
quote:Luxor is ook veel te groot of hebben ze meer zalen? |
|
quote: MOI! |
|
quote: Ze hebben een klein zaaltje boven, maar die is weer veel te klein. TDB had Doornroosje ook vol. Ramvol. Ja hoor... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |