|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Amai, wat een haters hier. Ik dacht altijd dat TDB in eigen land als goden werden gezien. |
|
En de hele band reed in een blauwe Kadett? |
|
quote: :') Misschien bij het Roadburn publiek, maar toch zeker niet bij metalliefhebbers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: het is maar wat je missen vindt, nee, nee, daar verschillen de meningen over inderdaad, soms ja |
|
quote: zoiets inderdaad. Niet zo miepen, Onweerwolfje! Als je er niks aan vindt, luister je toch lekker niet? Ik kan die muziek best waarderen. Nooit live gezien/gehoord trouwens. De zangeres zei nota bene vorige maand nog dat ik maar eens naar een optreden moest komen, maar dat gaat 'm niet worden dus. Best jammer. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Jammer van zo'n goede band. Ik vond de muziek goed en live stond het als een huis. Het Satan-sausje gaf het wel een scherp randje waar ik soms wel- en soms niet wat mee had. Nou ja, over 15 jaar zwaar cashen met een reünie, dan maar. Ja hoor... |
|
quote: Dat lijkt me een hele adequate omschrijving. Ik heb het een keer geluisterd en was stomverbaasd dat zoveel mensen hier zo enthousiast over waren. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik vond het ook een leuke band, jammer wel dit. Een beetje dweperig door je concerten "rituals" te noemen maar niemand is perfect. Ik mocht er graag naar luisteren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, ik snap dat ook niet. Vond er ook niets aan. Idem bij een band als Ghost Horns up! |
|
haters gonna hate... move along Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: wilde net hetzelfde posten |
|
Ik vond er geen reet aan, maar het is altijd jammer als bands uit elkaar gaan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: -Aandachtshoer zoekt aandacht- Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ben het niet met Mr. Wolf eens, maar snap zijn gedachtengang over de band wel. En zo'n lichtprovocerende reactie is leuker dan dat bleue geneuzel van zo'n saaie burgerlul/vroegbejaarde als Sgeiterd. |
|
"Mrs. Wolf" is een en al praat.. in het echt durft ze niet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tsja, voor je het weet heb je roodkapje met d'r gezeik in je nek zitten. |
|
Goh zeg jammer. Alleen zij mag op mijn kruis. |
|
De reacties van mensen die zelf in bandjes spelen waar nooit wat mee zal gebeuren zijn het meest hatelijk valt mij op... jealousy's a motherfucker!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zielig figuur, ga je moeder pesten. Deze band had het in zich, zijn echter te ver doorgeschoten. |
|
Mijn moeder is dood.. dat zou jij moeten weten oude lijken-neuker. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Helaas jongen, mijn moeder ook. ik meende het niet zo. |
|
Jammer dat ze gestopt zijn, ik vond hun laatste album wel prettig. Live vond ik maar zozo eigenlijk. |
|
quote:En ik heb spijt dat ik niet even ben langsgekomen Typisch ja, vooral hier in Tilburg zijn ze bovenmatig geliefd. Zal ook wel komen door Roadburn en hun boeker. Beetje wat Dizzy Mizz Lizzy (wie?) in Limburg is. Afijn, vond TDB wel een aardige band. Nooit live gezien helaas. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |