IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : The Devil's Blood Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-01-2013 9:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 8:37 schreef Hexegot het volgende:
Dat is echt sneu.

Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit een noot van The Devil's Blood geluisterd (althans, niet dat ik weet), dus heb ik ook geen benul van wat de wereld zojuist is ontvallen.


Mis je niets aan. TDB was een band speciaal voor tokkies, met simpele rockmuziek in een sneu satansfeertje, ongelooflijk valse zang en een gitarist die tijdens elk optreden met mensen in het publiek op de vuist ging.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 26-01-2013 9:50 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Amai, wat een haters hier. Ik dacht altijd dat TDB in eigen land als goden werden gezien.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 26-01-2013 9:51 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

En de hele band reed in een blauwe Kadett?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-01-2013 9:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 9:50 schreef Gorath het volgende:
Amai, wat een haters hier. Ik dacht altijd dat TDB in eigen land als goden werden gezien.


:')

Misschien bij het Roadburn publiek, maar toch zeker niet bij metalliefhebbers.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-01-2013 9:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 9:51 schreef Dying Embrace het volgende:
En de hele band reed in een blauwe Kadett?




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-01-2013 11:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 9:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Mis je niets aan. TDB was een band speciaal voor tokkies, met simpele rockmuziek in een sneu satansfeertje, ongelooflijk valse zang en een gitarist die tijdens elk optreden met mensen in het publiek op de vuist ging.


het is maar wat je missen vindt,
nee,
nee,
daar verschillen de meningen over inderdaad,
soms ja


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 26-01-2013 11:50 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 11:43 schreef Spirit In Black het volgende:
het is maar wat je missen vindt,
nee,
nee,
daar verschillen de meningen over inderdaad,
soms ja


zoiets inderdaad. Niet zo miepen, Onweerwolfje! Als je er niks aan vindt, luister je toch lekker niet? Ik kan die muziek best waarderen. Nooit live gezien/gehoord trouwens. De zangeres zei nota bene vorige maand nog dat ik maar eens naar een optreden moest komen, maar dat gaat 'm niet worden dus. Best jammer.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-01-2013 11:54 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Jammer van zo'n goede band. Ik vond de muziek goed en live stond het als een huis. Het Satan-sausje gaf het wel een scherp randje waar ik soms wel- en soms niet wat mee had.

Nou ja, over 15 jaar zwaar cashen met een reünie, dan maar.


Ja hoor...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 26-01-2013 11:56 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 9:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Mis je niets aan. TDB was een band speciaal voor tokkies, met simpele rockmuziek in een sneu satansfeertje, ongelooflijk valse zang en een gitarist die tijdens elk optreden met mensen in het publiek op de vuist ging.

Dat lijkt me een hele adequate omschrijving. Ik heb het een keer geluisterd en was stomverbaasd dat zoveel mensen hier zo enthousiast over waren.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-01-2013 11:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond het ook een leuke band, jammer wel dit. Een beetje dweperig door je concerten "rituals" te noemen maar niemand is perfect. Ik mocht er graag naar luisteren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 26-01-2013 12:06 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

quote:
Op 26 januari 2013 11:56 schreef El Chulo het volgende:
Dat lijkt me een hele adequate omschrijving. Ik heb het een keer geluisterd en was stomverbaasd dat zoveel mensen hier zo enthousiast over waren.


Ja, ik snap dat ook niet. Vond er ook niets aan. Idem bij een band als Ghost


Horns up!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-01-2013 12:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

haters gonna hate... move along


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-01-2013 12:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 12:11 schreef irritante klootzak het volgende:
haters gonna hate... move along


wilde net hetzelfde posten


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-01-2013 12:23 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik vond er geen reet aan, maar het is altijd jammer als bands uit elkaar gaan.


5 Euro's? Op je muil!!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-01-2013 18:10 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 26 januari 2013 9:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Mis je niets aan. TDB was een band speciaal voor tokkies, met simpele rockmuziek in een sneu satansfeertje, ongelooflijk valse zang en een gitarist die tijdens elk optreden met mensen in het publiek op de vuist ging.


-Aandachtshoer zoekt aandacht-



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


cannonfodder
Usericon van cannonfodder
Posted 26-01-2013 18:17 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Ik ben het niet met Mr. Wolf eens, maar snap zijn gedachtengang over de band wel. En zo'n lichtprovocerende reactie is leuker dan dat bleue geneuzel van zo'n saaie burgerlul/vroegbejaarde als Sgeiterd.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-01-2013 18:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

"Mrs. Wolf" is een en al praat.. in het echt durft ze niet.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


cannonfodder
Usericon van cannonfodder
Posted 26-01-2013 18:28 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Tsja, voor je het weet heb je roodkapje met d'r gezeik in je nek zitten.


Jantje
Usericon van Jantje
Posted 26-01-2013 18:31 by Jantje Wijzig reactieProfiel van JantjeQuote dit bericht


Goh zeg jammer. Alleen zij mag op mijn kruis.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-01-2013 18:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De reacties van mensen die zelf in bandjes spelen waar nooit wat mee zal gebeuren zijn het meest hatelijk valt mij op... jealousy's a motherfucker!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Jantje
Usericon van Jantje
Posted 26-01-2013 18:40 by Jantje Wijzig reactieProfiel van JantjeQuote dit bericht


Zielig figuur, ga je moeder pesten.
Deze band had het in zich, zijn echter te ver doorgeschoten.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-01-2013 18:42 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Mijn moeder is dood.. dat zou jij moeten weten oude lijken-neuker.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Jantje
Usericon van Jantje
Posted 26-01-2013 18:43 by Jantje Wijzig reactieProfiel van JantjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 18:42 schreef Mortis Rex het volgende:
Mijn moeder is dood.. dat zou jij moeten weten oude lijken-neuker.




Helaas jongen, mijn moeder ook. ik meende het niet zo.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-01-2013 19:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jammer dat ze gestopt zijn, ik vond hun laatste album wel prettig. Live vond ik maar zozo eigenlijk.


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-01-2013 19:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 9:42 schreef Mark Z het volgende:
Op tijd weggegaan gister dus...
En ik heb spijt dat ik niet even ben langsgekomen

Typisch ja, vooral hier in Tilburg zijn ze bovenmatig geliefd. Zal ook wel komen door Roadburn en hun boeker. Beetje wat Dizzy Mizz Lizzy (wie?) in Limburg is.

Afijn, vond TDB wel een aardige band. Nooit live gezien helaas.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen