|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
hahahaha wtf!!!1 het is oldschool heavy metal, ik hoor er in de verste verte geen gothic in Je moeder. |
|
Dan weet je dus niet wat heavy metal is, maargoed. |
|
Gothic Omdat ze een zangeres hebben 7" gekregen trouwens zaterdag. Erg gave show. Lekker sfeertje ademde de muziek ook uit |
|
quote: Jeweeelll joh Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Het is rock, lijkt totaal niet op heavy metal of gothic.. |
|
Alle heavy metal is toch voor gothics? Ik bedoel, ze dragen toch allemaal zwart.. :') |
|
fag band, en ik kan het weten heb ze live gezien, en what is up met dat elkaar onder t bloed smeren bah Fuck the world and fuck you |
|
Wees blij dat het maar bloed was. Helaas gemist op boa, hoop ze ergens anders een keer te mogen zien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
MCD klinkt erg lekker. Alleen zonde dat het Roky nr vrij simpel is vergeleken met het orgineel. |
|
Ik lust dit wel gaat vast goaf worden op WTD Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Come Reap klinkt tot nu toe super, en heb ze in de Metropool mogen aanschouwen voor een eerste maal en hoop dak ze nog heel vaak ga zien. Wat een gave band (ik hoor er bij de weg veel Earth&Fire invloeden in)(ben ik nou gek?) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hoelaat zaterdag in Zwolle, baardmans? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
5uur bij het popfront. Bovenstaande band nog bekijken bij Waking the Band bij de weg?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wanneer is dat? En waar? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
24 dec in Willemeen Arnhem http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3011425 [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 18-12-2008 19:15] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
No can do. Moek wark'n. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Yay. Vandaag Come Reap binnengekregen Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat er weinig (nieuwe) bands zijn die me het afgelopen half jaar zo'n indruk op me hebben weten te maken "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ze hebben idd een geniaal debuut album uitgebracht! Flink goed doordachte gitaarmuziek met een smerig donkere afdronk. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-02-2009 23:00] |
|
quote: Het ging hier over een band hoor, niet over dat rare bier wat jij allemaal zuipt. |
|
Duvel, Satan, Lucifer, The devil's blood, Demoon... stuk voor stuk bieren hoor :p |
|
Er is dus een cd... Even gemist... Via hun site te bestellen? *luie modus* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zojuist eens effe op Myspace beluisterd, en dit bevalt me toch best wel. |
|
quote: http://www.van-gbr.de [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-02-2009 23:13] |
|
Ok, thanks. Misschien istie zondag bij de baroeg bij shining te koop? Scheelt weer, hehe. Anders bestel ik 'em daar, burzum. Ben jij er zondag btw ook? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |