|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Natuurlijk maakt dat wel uit. Je moet nog steeds zelf het pedaal intrappen... Het komt allemaal nog op de drummer zelf aan. Trieste gast |
|
quote: Natuurlijk gaat blasten dan niet makkelijker... Het geluid wordt beter, maar je moet nog steeds die blast drummen, en het kost nog steedas veel kracht.. Trieste gast |
|
je zal toch echt minder hard hoeven aanslaan, dus minder kracht. Maar je moet wel snel blijven. |
|
quote: Je moet nog steeds een erg goede conditie hebben om lang te kunnen blasten, maar het gebeurt niet vaak dat je expres zachter gaat blasten. Trieste gast |
|
Jezus man. Een gitarist mag toch ook een distortion gebruiken. Dat is toch ook niet zonder hulpmiddelen |
|
quote: Precies. Een effecten bakje voor de gitaar is dus ook een hulpmiddel om een mooi geluid te krijgen. Dan zijn effecten bakjes dus ook 'gay'.. Trieste gast |
|
dat proberen we dus uit te leggen. Een hulpmiddel waardoor iets beter gaat klinken maakt toch niet uit? |
|
quote: Mij maakt het niet uit, ik vind triggers en effecten bakken juist cool! Maar er bestaan ook mensen die dat soort dingen 'gay' vinden, en die ze afkeuren... Trieste gast |
|
idd. Alsof een dove geen gehoorapperaatjes gaat gebruiken omdat het anders gay is. grmlb. |
|
quote: Trieste gast |
|
of een blinde geen hond. Stomme gay hond. |
|
quote: Door een effectenbakje gaat het geluid alleen anders klinken, het zorgt er niet voor dat je en riffje meteen superstrak speelt. Je kunt het nog steeds flink verneuken als je niet goed speelt, vette distortion of niet. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Weet jij uberhaupt wel wat een trigger is??? Trieste gast |
|
quote: Ik vind triggers niet persee beter klinken, neem nou de nieuwe Dimmu-Borgir, drumgeluid is zo getriggerd als wat, en het klinkt een stuk minder dan bv. (ja, nu zullen jullie mij wel weer "zo'n true-bm-gast" vinden) Darkthrone - Snowfall. Dat klinkt gewoon een stuk natuurlijker. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Zo'n ding wat je in je reet stopt toch? 11.45: restate my assumptions |
|
Dat is hetzelfde met een trigger, je bent niet gelijk een wereld- drummer als je triggers op je drums zet. Je kan niet gelijk goed drummen, een nummer is meer dan dubbele bass en snare. |
|
quote: bwoaooop [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 19-04-2003 20:17] Trieste gast |
|
Tja... neem dan meteen een drumcomputer als je zo redeneert! Is altijd strak. Zonder grappen, er is niks mis met triggeren, als je CD of optreden dan beter klinkt. Daar betaal je als publik/luisteraar toch voor? Dan maar gay. Weet je WAT pas gay is? Corpse Paint! Daar gaat niks beter van klinken! The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
daar is een ander topic voor (denk ik) |
|
quote: Trieste gast |
|
corpse paint is gewoon stiekem iets om te laten zien dat die gasten flink hard werken, want dan loopt het namelijk uit. het is gewoon een stukje bm. Net als spikes of patronenriemen. |
|
Leg mij eens wat uit, ik heb er weinig verstand van, helpt een trigger de drummer in de maat te houden? of helpt het het geluid beter te krijgen ? Of alle twee? Please enlighten me! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Een trigger zorgt voor beter geluid. En een stuk feller vaak. Je zult dus zelf nog elke klap juist moeten timen. |
|
ah, en wat maakt iemand een goede drummer ? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-02-2002 17:22] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |