|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Sander : Val dood! Ondertussen heb ik nog steeds geen nieuwe en zit ik dus nog steeds zonder china-cymbal... Ik zal jouw bekken eens breken vanavond, eens kijken wat dat voor effect heeft op onze podiumpresentatie. Btw, vanavond, same time, same place? Edithoer: zpellvautt... [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 22-07-2004 12:43] Drummer nodig? |
|
Daar hebben ze rollen tape voor uitgevonden en viltjes (daar doet die van ons het iig mee in de oefenruimte. MIJN tape wel te verstaan..). |
|
Hmmm, zo te lezen is het bij Triple 7 de omgekeerde wereld van Cypher. Drummer nodig? |
|
Een combinatie tussen triggeren en real time, daar ben ik erg voor. Darkane heeft hier wel origineel vorm aangegeven op hun ?eerste? cd 'Rusted Angel' > dat is voor zover ik weet het originele geluid gemixt met triggers |
|
quote: |
|
quote: Wordt volgens mij op veel cd's gedaan, maar kan het mis hebben But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
vnnie paul gebruikt altijd trigger en mic. tegelijk klint idd zeer gaaf |
|
quote: Zucht, heb je rest niet gelezen? quote: quote: Touché, pussycat! |
|
quote: L.E.Z.E.N. H.O.E.R.! Moet ik het voor je uitspellen? Ik zei toch: "Even heel kort door de bocht gezegd"? Zowel een element als een trigger vangen het daadwerkelijk gespeelde op en versterken dat op een digitale wijze. Natuurlijk zit er een verschil tussen. Maar voor de leken die net zo weinig IQ op muzikaal vlak hebben als Bush op politiek vlak is dit een uiterst simpele vergelijking. Godsamme... Edit, want typfout... [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 22-07-2004 13:04] Drummer nodig? |
|
quote: No need to get yours knickers in a twist, shorty. De vergelijking gaat niet op, hoe kort je die bocht ook neemt. quote: Nee. Een gitaarelement stuurt een aoustisch signaal door. Een trigger geeft een electronisch impuls door. Geen van beide versterkt iets en digitaal is het ook niet. quote: Dat bepaalde mensen het verschil niet kennen, wil niet zeggen dat ze het niet begrijpen als je het uitlegt. Het is namelijk niet moeilijk. Feitelijk zeg jij: "Jullie leken snappen dit waarschijnlijk toch niet, dus trek ik maar even een vergelijking die niet klopt maar die jullie waarschijnlijk wel snappen." Beetje kleinerend, niet? Treffend, trouwens, dat je eigen "IQ op muzikaal vlak" al tekort schiet als je het voor me "uitspelt." [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 22-07-2004 14:13] Touché, pussycat! |
|
Dames, wees eens lief voor elkaar. |
|
*Gaat naast Shredhead staan* Geef elkaar maar een knuffel jongens But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hij zei "dame" tegen me. Touché, pussycat! |
|
quote: Shorty? Je moest eens weten. quote: Het gaat voor een leek (die claimt dat je met triggers alles naadje-strak kan spelen) ook niet om _wat_ er doorgegeven wordt. Feit is en blijft dat beiden het daadwerkelijk gespeelde opvangen en dat doorgeven, naar een top een module. Vergeet het digitaal uitversterken maar even voor het gemak. Met jouw IQ moet je dingen niet al te moeilijk maken. quote: Hier zit volgens mij 1 keer teveel het woord "niet" in. Ik vergeef het je. quote: Feitelijk trek jij nu een conclusie die helemaal nergens uit af te lezen valt. Beetje kleinerend, niet? Ik hoef helemaal niet voor jou uit te spellen hoe een trigger werkt, ik ga ervanuit dat jij wel enige kennis van zaken hebt. Het enige wat ik voor jou heb uitgespeld is de manier waarop mijn post bedoeld was. Dat je dat niet doorhad is wellicht treffend, maar eerder typerend voor jouw door muzikale onkunde getergde persoonlijkheid. Drummer nodig? |
|
Ik doe overigens niet aan knuffelen, behalve met thaise hoertjes. Drummer nodig? |
|
Bitchfight!!! |
|
quote: I'm not taking sides here, maar als je iemand wil afbranden op IQ is dit niet zo slim |
|
Hoezo niet? Drummer nodig? |
|
quote: Ik stel voor dat jullie alletwee een ig test gaan doen en de resultaten vergelijken... |
|
tom van exodus, bijvoorbeeld, gebruikt ook triggers EN mic op de double kick i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
En toch ben ik huiverig voor triggers, net zoals edrums... ik zal er nooit aan beginnen. Het voelt niet als drummen voor mij. |
|
quote: l e z e n |
|
quote: mwah, ik ga binnenkort een electrische kit uitproberen i.v.m. opnames volgend jaar....als dat behoorlijk klinkt en speelt, zijn de kosten daar behoorlijk mee te drukken |
|
quote: met trigger maak je er toch gewoon een electrisch drumstel van, die met midi-files werkt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |