|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
kom op mense on-topic Suck my piss |
|
quote:Gesamplede afgehakte armen die op baarmoeders slaan! ELEKTRO! |
|
Hallo, iemand vroeg je on topic te gaan godsamme Anders gaat ie dicht ! |
|
quote:Tsss... zoals je ziet is het tijdstip van posten van de waarschuwing en mijn post precies hetzelfde. |
|
Triggers zijn de meest coole dingen ooit uitgevonden. Als je met 2 bassdrums speelt heb je hetzelfde geluid. Je kan je geluid precies zo aanpassen zoals jezelf wilt. Ik snap niet dat er nog steeds van die ignorante mensen zijn die denken dat als je live speelt, de triggers ervoor zorgen dat alles strak is. Voor dit soort mensen moet het verboden worden over dit soort onderwerpen mee te praten! To Beast or not to Beast |
|
quote: Omdat ik heel veel drummers ken en met heel veel drummers heb gespeeld (festivals etc.) en die zeggen het zelf. |
|
quote: Helemaal mee eens. Mij maakt het ook geen moer uit. Maar mijn MENING is dat IK er niet van hou Doe mij maar een lekkere akoestische kit. Ik weet niet of iemand hier de solo cd's van Simon Phillips kent.. Maar dat is echt genieten gewoon. Maar als een drummer uit een drumkit een sound wil halen die akoestisch niet te bereiken is, dan zijn triggers een optie. Maar nogmaals... koop dan een electronisch drumstel! Zonde om voor duur hout te betalen als je er geen gebruik van maakt... |
|
quote: Niet, dus. Een electrische gitaar stuurt een acoustisch signaal via een element (= microfoontje)naar een versterker. Een trigger stuurt een electrisch impuls naar een module die vervolgens een sample naar een versterker stuurt. Da's heel iets anders. Touché, pussycat! |
|
Amen |
|
Een gitaarsynthesiser, dat is meer hetzelfde idee als een drumtrigger. Of dat nog gemaakt wordt weet ik niet. Lachen man, piano speler op je gitaar, hehe. |
|
2 bass drums zijn toch 2 aparte instrumenten? moeten die dan niet ook als 2 bass drums klinken als je het zelfd geluid wil moet je maar met een twin pedaal spelen. en op je snare moet je gewoon even hard slaan (als het dan te snel is ga dan r&b spelen) trouwens dat verhaal over die gitaar synth, ik denk dat je het beter kan vergelijken met een delay pedaal waarbij je de functie hebt om 1 keer een rifje te spelen en hem 100 keer te laten herhalen omdat anders je arm moe wordt. |
|
quote: damn.... wat lul je nou? Trieste gast |
|
Mij maakt het allemaal niet uit of het getriggerd is of niet............ Als het maar goed bij de muziek past. |
|
Wat een gelul allemaal... iedereen begrijpt toch dat de gitaren het belangrijkste zijn in een band, de rest is onbelangrijk achtergrond geruis. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: soms vind ik een gitaar belangrijk . bij slayer bijvoorbeeld is de drummer echt aanwezig en ook een wezenlijk onderdeel van de muziek . |
|
quote: LOL, hij gaat er nog op in ook |
|
hehe, leuke he? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ach, ik kan er om lachen. Iedereen is het er toch wel mee eens dat de zang het belangrijkste is. Daar is niet eens een discussie over [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-02-2002 11:35] |
|
quote: Precies hahahahahahah |
|
triggeers zijn gewopom vet voool@@ Trieste gast |
|
quote: dus microfoons mag je ook niet gebruiken ?????? voor mij hebben ze het zelfde effect alleen klinkt triggeren eeen heel stuk beter het helpt voor geen meter om het spelen makkelijker te maken |
|
quote: euh ,bij welke band niet eigenlijk ???????? [okee apocalyptica dan] |
|
Triggeren zuigt [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 06-03-2002 19:32] sebinsagoil |
|
quote: Als je wat zegt in de microfoon klinkt het niet wezenlijk anders dan dat als je het zonder microfoon zegt. 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |