|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik bedoel alleen maar dat ik met triggers microfoons zou vervangen en ik gebruik ze niet om m'n spel beter te krijgen .het is idd zonde van het hout ,maar sommigen gebruiken een combinatie van triggers en microfoons ,zoals john tempesta op de laatste testament cd :snare is getriggerd en er zitten microfoons , de toms alleen microfoons en bassdrum getriggerd + microfoons en dat is niet zonde van het hout en het klinkt geweldig!!! oh en Simon phillips gebruikt Ddrum4![af en toe] |
|
quote: wat zeg je dat mooi!! [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 06-03-2002 19:27] No meat is sweater |
|
quote: |
|
quote: Dank Trieste gast |
|
Ook al vind ik het geluid dat je produceert als je triggert niet mooi (niet echt genoeg, minder dynamiek), toch ga ik een setje aanschaffen zodat ik lekker in m'n kamer te pas en te onpas kan spelen zonder dat m'n buren last van me hebben. Touché, pussycat! |
|
hahahahahaha, ja doe dat joh Trieste gast |
|
Vanwaar je sarcasme? Touché, pussycat! |
|
Wilde je triggers op je kit zetten zodat de buren geen overlast meer hebben? Trieste gast |
|
Sporty Voleg's buren ff serieus: ik mag dan niet zo goed kunnen dubbelbassen (geledebn van vorig jaar eigelijk, dringend nieuwe kit kopen) maar k doe dat wel zonder triggers of andere fratsen. Da's gewoon nie eerlijk tegenover jezelf [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2002 13:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Was niet lullig bedoelt hoor als je dat denkt, maar ik verbaasde me een beetje over die opmerking van jou Trieste gast |
|
Zijn er eigenlijk geen aanslaggevoelige triggers? Die dus een ander/ harder geluid geven als je harder op je drumstel slaat? Of moet je dan toch je drumstel stemmen en microfoons gebruiken als je dat wil? |
|
quote: De Ddrum4 trigger serie van Clavia zijn aanslaggevoelige triggers. |
|
quote:Yes, als ik weet dat niemand last van me heeft, speel ik een stuk relaxter. Mijn buren zouden gaan zeuren als ze me in mijn kamer horen drummen (en terecht, ik zou ook gaan zeuren als mijn buren teringherrie maakten). Ik zet dan wel eerst gaasvellen op de ketels, anders helpt het natuurlijk geen zier. Gaasvellen: redelijke feel, kit houdt dezelfde afmetingen, geen lawaai. Tadaaaa! Touché, pussycat! |
|
quote: wat is er niet eerlijk aan elke "misser" hoor je 10 keer zo goed, er wordt nog wel gewoon vereist dat je strak speelt |
|
Inderdaad als je niet strak bent en je gebruikt triggers dan hoor je dat juist 10 keer zo goed. Dus iedereen die loopt te lullen dat triggers gebruikt worden door drummers die niet strak zijn weet totaal niet waar ie het over heeft. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
er is een verschil tussen de bassdrum aaien en er een fatsoenlijk, mannelijk geluid uit rammen...met triggers maakt dat geen flikker uit. |
|
Ik vind dat triggeren een uitkomst in de studio kan zijn. Omdat al je aanslagen digitaal vastgelegd zijn, kan je tijdens het afmixen verschillende sounds gebruiken en supernauwkeurig afmixen.. Je krijgt dus gewoon meer klankmogelijkheden en meer controle over je sound En je zou bijv. ook je eigen, perfect gestemde akoustische kit kunnen samplen, en die samples triggeren.. Als je altijd dezelde sound wilt dan.. Maar, je getriggerde aanslagen rechttrekken is idd valsspelen, dan houd je jezelf gewoon voor de gek |
|
met ddrum triggers maakt dat wel wat uit ,mits je een beetje goeie module hebt . nog nooit op een fatsoenlijk elektronisch drumstel gespeeld???? |
|
Idd, op den Roland TD7 bijv., een meesterlijk apparaat.. Alleen de bekkens vind ik altijd sucken, ook die nieuwe V-Cymbals |
|
Drums triggeren: klinkt te gelikt, onmenselijk, gebruik dan een drumcomputer Kort gezegd: triggers zijn KUT !!! sebinsagoil |
|
quote: correct, ook wel: triggers zijn voor niggers. |
|
quote:Ik vind het geluid ook niet mooi, maar het betekent wel dat ik elk willekeurig moment van de dag kan spelen, ongeacht mijn woonsituatie. Touché, pussycat! |
|
Ligt er gewoon puur aan wat voor muziek je maakt........... Hebben vorige week met Devolved gespeelt die ook triggers gebruiken en ik moet zeggen dat dat wel mega vet klonk joh................. Dus lig niet zo te zeiken man........als het bij de muziek past is het ok anders niet...klaar. |
|
euh... alles wat niet in de muziek past zuigt per definitie... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |