IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Triggeren Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 06-03-2002 18:13 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2002 18:08 schreef Styhn het volgende:
Als je wat zegt in de microfoon klinkt het niet wezenlijk anders dan dat als je het zonder microfoon zegt.

Het geluid wordt dan versterkt, net als bij triggers. Alleen het verschil is dat bij triggers het geluid op 1 lijn wordt getrokken.

Het boeit mij geen fuck of iemand triggers gebruikt, als ik er geld voor heb schaf ik ze ook aan.

Trieste gast

satanos
Usericon van satanos
Posted 06-03-2002 19:10 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 6 maart 2002 18:08 schreef Styhn het volgende:
Als je wat zegt in de microfoon klinkt het niet wezenlijk anders dan dat als je het zonder microfoon zegt.

Ik bedoel alleen maar dat ik met triggers microfoons zou vervangen en ik gebruik ze niet om m'n spel beter te krijgen .het is idd zonde van het hout ,maar sommigen gebruiken een combinatie van triggers en microfoons ,zoals john tempesta op de laatste testament cd :snare is getriggerd en er zitten microfoons , de toms alleen microfoons en bassdrum getriggerd + microfoons en dat is niet zonde van het hout en het klinkt geweldig!!! oh en Simon phillips gebruikt Ddrum4![af en toe]

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-03-2002 19:21 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2002 18:13 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
als ik er geld voor heb schaf ik ze ook aan.

wat zeg je dat mooi!!

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 06-03-2002 19:27]

No meat is sweater

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-03-2002 19:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2002 19:21 schreef Infaustus het volgende:
wat zeg je dat mooi!!

Beastial Blasphemer
Posted 06-03-2002 20:40 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2002 19:21 schreef Infaustus het volgende:
wat zeg je dat mooi!!

Dank

Trieste gast

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-06-2002 12:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ook al vind ik het geluid dat je produceert als je triggert niet mooi (niet echt genoeg, minder dynamiek), toch ga ik een setje aanschaffen zodat ik lekker in m'n kamer te pas en te onpas kan spelen zonder dat m'n buren last van me hebben.

Touché, pussycat!

Beastial Blasphemer
Posted 13-06-2002 12:26 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hahahahahaha, ja doe dat joh

Trieste gast

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 13-06-2002 12:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Vanwaar je sarcasme?

Touché, pussycat!

Beastial Blasphemer
Posted 13-06-2002 12:53 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Wilde je triggers op je kit zetten zodat de buren geen overlast meer hebben?

Trieste gast

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-06-2002 12:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Sporty Voleg's buren
ff serieus: ik mag dan niet zo goed kunnen dubbelbassen (geledebn van vorig jaar eigelijk, dringend nieuwe kit kopen) maar k doe dat wel zonder triggers of andere fratsen. Da's gewoon nie eerlijk tegenover jezelf

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2002 13:00]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Beastial Blasphemer
Posted 13-06-2002 13:04 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 12:29 schreef Sporty Voleg het volgende:
Vanwaar je sarcasme?

Was niet lullig bedoelt hoor als je dat denkt, maar ik verbaasde me een beetje over die opmerking van jou

Trieste gast

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 13-06-2002 13:07 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Zijn er eigenlijk geen aanslaggevoelige triggers? Die dus een ander/ harder geluid geven als je harder op je drumstel slaat?

Of moet je dan toch je drumstel stemmen en microfoons gebruiken als je dat wil?

MJA
Usericon van MJA
Posted 13-06-2002 13:40 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 13:07 schreef General Skullfucker het volgende:
Zijn er eigenlijk geen aanslaggevoelige triggers? Die dus een ander/ harder geluid geven als je harder op je drumstel slaat?

Of moet je dan toch je drumstel stemmen en microfoons gebruiken als je dat wil?

De Ddrum4 trigger serie van Clavia zijn aanslaggevoelige triggers.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 18-06-2002 14:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 12:53 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Wilde je triggers op je kit zetten zodat de buren geen overlast meer hebben?
Yes, als ik weet dat niemand last van me heeft, speel ik een stuk relaxter. Mijn buren zouden gaan zeuren als ze me in mijn kamer horen drummen (en terecht, ik zou ook gaan zeuren als mijn buren teringherrie maakten).

Ik zet dan wel eerst gaasvellen op de ketels, anders helpt het natuurlijk geen zier. Gaasvellen: redelijke feel, kit houdt dezelfde afmetingen, geen lawaai. Tadaaaa!

Touché, pussycat!

satanos
Usericon van satanos
Posted 18-06-2002 15:20 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 13 juni 2002 12:57 schreef Gunman het volgende:
Sporty Voleg's buren
ff serieus: ik mag dan niet zo goed kunnen dubbelbassen (geledebn van vorig jaar eigelijk, dringend nieuwe kit kopen) maar k doe dat wel zonder triggers of andere fratsen. Da's gewoon nie eerlijk tegenover jezelf

wat is er niet eerlijk aan elke "misser" hoor je 10 keer zo goed, er wordt nog wel gewoon vereist dat je strak speelt

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 18-06-2002 16:31 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Inderdaad als je niet strak bent en je gebruikt triggers dan hoor je dat juist 10 keer zo goed. Dus iedereen die loopt te lullen dat triggers gebruikt worden door drummers die niet strak zijn weet totaal niet waar ie het over heeft.

!!! THE SIGN IS ON !!!

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-06-2002 18:47 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

er is een verschil tussen de bassdrum aaien en er een fatsoenlijk, mannelijk geluid uit rammen...met triggers maakt dat geen flikker uit.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2002 19:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vind dat triggeren een uitkomst in de studio kan zijn. Omdat al je aanslagen digitaal vastgelegd zijn, kan je tijdens het afmixen verschillende sounds gebruiken en supernauwkeurig afmixen..

Je krijgt dus gewoon meer klankmogelijkheden en meer controle over je sound

En je zou bijv. ook je eigen, perfect gestemde akoustische kit kunnen samplen, en die samples triggeren.. Als je altijd dezelde sound wilt dan..

Maar, je getriggerde aanslagen rechttrekken is idd valsspelen, dan houd je jezelf gewoon voor de gek

satanos
Usericon van satanos
Posted 18-06-2002 19:19 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

met ddrum triggers maakt dat wel wat uit ,mits je een beetje goeie module hebt .
nog nooit op een fatsoenlijk elektronisch drumstel gespeeld????

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2002 19:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Idd, op den Roland TD7 bijv., een meesterlijk apparaat.. Alleen de bekkens vind ik altijd sucken, ook die nieuwe V-Cymbals

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 18-06-2002 20:13 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Drums triggeren: klinkt te gelikt, onmenselijk, gebruik dan een drumcomputer

Kort gezegd: triggers zijn KUT !!!

sebinsagoil

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-06-2002 22:54 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 20:13 schreef Metal Mark het volgende:
Drums triggeren: klinkt te gelikt, onmenselijk, gebruik dan een drumcomputer

correct, ook wel: triggers zijn voor niggers.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 24-06-2002 14:51 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 20:13 schreef Metal Mark het volgende:
Ik vind het geluid ook niet mooi, maar het betekent wel dat ik elk willekeurig moment van de dag kan spelen, ongeacht mijn woonsituatie.

Touché, pussycat!

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-06-2002 16:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ligt er gewoon puur aan wat voor muziek je maakt...........

Hebben vorige week met Devolved gespeelt die ook triggers gebruiken en ik moet zeggen dat dat wel mega vet klonk joh.................

Dus lig niet zo te zeiken man........als het bij de muziek past is het ok anders niet...klaar.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-06-2002 16:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

euh... alles wat niet in de muziek past zuigt per definitie...

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com