|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel beetje op de verkeerde plaats gezet Faustian Spirit of the Earth |
|
Opgelost The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GVD, waarom moet dat nu weer tegelijk zijn met Xmass in Eindhoven??? Hoewel het vette bands zijn, hier niet aanwezig. |
|
Mooi mooi. Kataklysm kan van mijn part de boom in met bands als Morbid Angel en Marduk erbij. Faustian Spirit of the Earth |
|
Eerst zien, dan geloven. Maar als het doorgaat ben ik er 30 november bij in Hof ter Loo. |
|
Ah, lekker dichtbij |
|
Kataklysm headliner????????????????????????????? signature |
|
ja, dat lees ik er ook aan af....zou toch een blunder van jewelste zijn.... |
|
Wow, gave line-up! |
|
Nee Morbid Angel is headliner. Kataklysm had het ergens gepost, vandaar dat ze bovenaan staan. |
|
Holy fokking shit! Aanwezig! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
het bier blijft net zo lekker i.i.g. +1 [Dit bericht is gewijzigd door Bash op 13-05-2008 16:40] |
|
quote: Onzin. Door Kattenklysma als laatste te laten spelen kun je iig op tijd zijn voor de laatste trein naar huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aanwezig voor KoK Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
aanwezig |
|
Marduk en M-A; Waarschijnlijk wel bij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je moeder. |
|
huhuhuhuhuhu ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
en afwezig Je moeder. |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik zou hiervoor ook wel willen gaan, heb deze band altijd al eens aan het werk gezien, maar aangezien de rest niet heel boeiend is, maar het kaartje wel rete duur zal worden en KOK niet lang zal spelen sla ik hem denk ik over. Kan KOK zo langzamerhand niet al eens een headliner tour spelen (waarmee ze ook Roermond aandoen ) net als Turisas? Die hebben ook na de tour met Iced Earth en Annihilator nog meteen een tour eraan geplakt zodat de echte fans ze wat langer konden zien voor minder geld. KOK heeft inmiddels ook al een flinke naam opgebouwd, zeker na Armada! |
|
quote:Lang leve gastenlijst quote:Er staat een co-headliner Europese tour in de planning met nog 2 andere gave Noorse bands....meer kan ik nog niet zeggen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Enslaved? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wow wat een line-up! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nee, Enslaved (incl. mezelf ) zal met Secrets of the Moon en nog een band vanaf eind oktober tot en met begin december heel Europa doorkruisen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |