|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Elite: Cactus met mensenhaar Ik heb er een speciaal voor jou: Kunst of niet? http://www.lesmutants.com/cintiVO.htm I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik moet er nog even in duiken hoor. Maar ja, het manipuleren van een vlinden leer je niet in een dagje. Hoe ze dit cactusje heeft bewerkt weet ik nog niet. Ik zoek eigenlijk nog een clone - art - object, iemand een idee? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
-Edit- Ik weet het al. Op dezelfde wijze als de bunny, genen van het ene soort planten in een ander soort. Transgenic Art De vlinder was Bio Art omdat er niet gespeeld werd met de genen zelf geloof ik. (Oké, nu is Transgenic Art wél Bio Art, maar alle Bio Art geen Transgenic Art :scheelkijksmiley Hallo! Ik ben geen bioloog! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Die vlinder is best makkelijk te doen hoor, in het poppen stadium spuiten ze een stofje in op de plekken, en daarmee kun je heel gemakkelijk patronen veranderen. De vlinder vind ik vooral saai omdat het onderzoek waar die kunstenaresse mee bezig is zich onder andere ook bezig houdt met de verandering van vleugelpatronen. Dus wat ze normaal op haar werk doet, heeft ze nu maar een klein beetje verder gedaan. Die cactus is waarschijnlijk genetisch gemanipuleerd door een of meerdere genen van de mens te implanteren op zo'n manier dat er geen stekels meer uit groeien maar haren. hmm kippenembryo's met 2 hoofden wordt al gedaan. misschien een vogelbekdier met een eendenstaart zodat hij nog een beetje klopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wordt dat werk gepresenteerd als kunst? Ik bedoel, het bekendste Kloonobject was Dolly. Maar dat is nooit gepresenteerd als kunstobject/project. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: piemel met gangreen signature |
|
quote: jah hij deed dat als kunstproject, hij geeft elk jaar een workshop volgens mij voor (kunst-)studenten. Het is technisch niet bijzonder, want de meest vage afwijkingen worden elke dag bij kippenembryo's gemaakt, maar dit was ook een project als kunstvorm. Jammer dat ik geen namen weet van alles. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: mooie titel voor een schilderij. Weet iemand nog die Tentoonstelling in het Groninger museum, waar ze Jezus aan het kruis in een bak pis lieten zien? wie maakte dat? weet iemand daT? Suck my piss |
|
quote: Dank! Ik ga even zoeken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
goabaphomet signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
haha gaaf ja! Je moeder. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
Volgens mij missen ze het punt hier een beetje... dus |
|
Nee man, goeie grap van die journalist :D Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Daar zitten wel geweldige dingen tussen! |
|
Ik vond deze wel wat hebben.... Stop global warming [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-07-2008 9:32] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
|
quote: Inderdaad ja, kom maar op met die hitte spelfout weggehaald... |
|
robin tewes, niet echt bekend (kan der iig verrekte weinig over vinden op internet) maar ik vind haar stijl echt geweldig. heeft iemand enig idee hoe die stijl het best te benamen valt? of eventueel vergelijkbare artiesten? http://www.adambaumgoldgallery.com/tewes_robin/tewes_robin.htm freuds waiting room Je moeder. |
|
quote: Hehehehe..... bacon anyone? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |