|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik ben nooit zo'n fan geweest van Baroque werken. Het gaafste zie ik schilderijen die tegen het abstracte aan zitten. JMW Turner is mijn favoriete klassieker even googlen op semi-abstract levert menig schilderij op wat mij kan bekoren. Frost & fog: Sunlight through leaves: of deze: http://www.artistrising.com/products/254655/Red-Mosta.htm Deze is trouwens op naam van Van Gogh door een leerling van hem gemaakt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Die bovenste is gaaf :O. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
die met blaadjes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zeer mooie post Jällo. Boeiender |
|
mikrogalleri.es Axel Roch & Mehi Yang Let op de afbeelding in het liggende scherm: www.mikrogalleri.es I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ben jij dat? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
I wish! Maar het idee is wel dat iedereen via internet een plaatje kan uploaden zodat het daar op locatie te zien is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oh gossie, interactieve kunst, wat leuk zeg. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Oude kunst verneuken met moderne kitsch is anders typisch post-modern, net zoals de meeste flutkunst die in deze topic gepost is trouwens. Maar goed, die ergste hype is inmiddels over gelukkig. Nu worden we doodgegooid met interactieve shizzle... ook niet zo mijn ding maar goed. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dat is dus absoluut niet waar. Oude kunst 'verneuken' werd bijvoorbeeld al in 1919 gedaan met hét voorbeeld van Duchamp L.H.O.O.Q. En van interactieve ´shizzle´ kan ik voorbeelden noemen al vanaf 1960. Heel fijn dat je het allemaal flutkunst vind. Prima, het is slechts jouw mening . Maar zeggen dat readymades en interactieve (of in dit geval participatie) kunst iets is van de laatste 10 jaar, is fout. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 17-06-2009 14:26] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
k weet niet of het hier goed past, maar het is wel super vet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Nix. Oh ja, dat soort uitzonderingen zijn er zeker, gaaf. Ik vind het alleen wel jammer als/dat kunstenaars zich in stromen en trends voortbewegen, wat zeker wel het geval is. Flutkunst is relatief hoor, het is niks voor mij, maar cool dat het er is. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik zou de aided readymades van Duchamp geen uitzonderingen noemen, hij zat gewoon toevallig aan het begin van een stroming. @flutkunst, persoonlijk vind ik de beoordeling zelf van individuele werken niet heel erg boeiend. De manier waarop die beoordeling tot stand komt wel. Dat iemand zegt dat het flutkunst is, is lang niet zo interessant dan wanneer iemand uitlegt waarom het flutkunst zou zijn en waar niet-flutkunst aan zou moeten voldoen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het boeit me sowieso vrij weinig wat anderen van kunst vinden. Mag dat ook? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik zeg hetzelfde. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kunst met rotzooi. Gaaf! http://www.environmentalgraffiti.com/featured/incredible-shadow-art-created-from-junk/12265 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
Post-apocalyptische kunst danwel kitsch is ook gaaf. Ik speel geen games, dus moet het van de plaatjes en schilderijen hebben. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Doet me denken aan Amesoeurs, alhoewel dat niet echt post-apocalyptisch is. Misschien moet je een keer Fallout 3 concept art bekijken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Wat favorieten: Friedrich Delaroche Waterhouse Millais Durer Doré Blake Van Eyck Ingres [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 22-06-2009 16:38] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Geweldig ja, die bovenste is mijn bureaublad-achtergrond. Kameraad van me, vandaag in de krant. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-06-2009 21:16] |
|
Wat is het? Eerste associaties: Penis Alien. (de film) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Bijna goed, een poesje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |