IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Kunst is door een kunstenaar geproduceerd object voor een kunstpubliek. [kunstobject topic] Knuffeltopic! Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 13:30 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Hmm, ik ben nooit zo'n fan geweest van Baroque werken.
Het gaafste zie ik schilderijen die tegen het abstracte aan zitten.
JMW Turner is mijn favoriete klassieker

even googlen op semi-abstract levert menig schilderij op wat mij kan bekoren.
Frost & fog:

Sunlight through leaves:

of deze:
http://www.artistrising.com/products/254655/Red-Mosta.htm

Deze is trouwens op naam van Van Gogh door een leerling van hem gemaakt.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2009 15:37 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Die bovenste is gaaf :O.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 15:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

die met blaadjes


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 16-06-2009 17:25 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 13:30 schreef Jällö het volgende:




Ik hier van een poster op mijn kamer hangen hangen

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 16-06-2009 17:25]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2009 18:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zeer mooie post Jällo.


Boeiender


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2009 18:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

mikrogalleri.es

Axel Roch & Mehi Yang




Let op de afbeelding in het liggende scherm:

www.mikrogalleri.es


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 19:01 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

ben jij dat?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2009 22:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

I wish!

Maar het idee is wel dat iedereen via internet een plaatje kan uploaden zodat het daar op locatie te zien is.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 22:44 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Oh gossie, interactieve kunst, wat leuk zeg.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-06-2009 12:01 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 17:45 schreef Hypnos het volgende:
weet je dat dan niet?



modern art



Oude kunst verneuken met moderne kitsch is anders typisch post-modern, net zoals de meeste flutkunst die in deze topic gepost is trouwens.


Maar goed, die ergste hype is inmiddels over gelukkig. Nu worden we doodgegooid met interactieve shizzle... ook niet zo mijn ding maar goed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-06-2009 14:23 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 12:01 schreef Jällö het volgende:
Oude kunst verneuken met moderne kitsch is anders typisch post-modern, net zoals de meeste flutkunst die in deze topic gepost is trouwens.

Maar goed, die ergste hype is inmiddels over gelukkig. Nu worden we doodgegooid met interactieve shizzle... ook niet zo mijn ding maar goed.





Dat is dus absoluut niet waar. Oude kunst 'verneuken' werd bijvoorbeeld al in 1919 gedaan met hét voorbeeld van Duchamp L.H.O.O.Q.

En van interactieve ´shizzle´ kan ik voorbeelden noemen al vanaf 1960.

Heel fijn dat je het allemaal flutkunst vind. Prima, het is slechts jouw mening . Maar zeggen dat readymades en interactieve (of in dit geval participatie) kunst iets is van de laatste 10 jaar, is fout.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 17-06-2009 14:26]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2009 14:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

k weet niet of het hier goed past, maar het is wel super vet



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-06-2009 14:35 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

@Nix. Oh ja, dat soort uitzonderingen zijn er zeker, gaaf. Ik vind het alleen wel jammer als/dat kunstenaars zich in stromen en trends voortbewegen, wat zeker wel het geval is.
Flutkunst is relatief hoor, het is niks voor mij, maar cool dat het er is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-06-2009 14:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 14:35 schreef Jällö het volgende:
@Nix. Oh ja, dat soort uitzonderingen zijn er zeker, gaaf. Ik vind het alleen wel jammer als/dat kunstenaars zich in stromen en trends voortbewegen, wat zeker wel het geval is.
Flutkunst is relatief hoor, het is niks voor mij, maar cool dat het er is.




Ik zou de aided readymades van Duchamp geen uitzonderingen noemen, hij zat gewoon toevallig aan het begin van een stroming.


@flutkunst, persoonlijk vind ik de beoordeling zelf van individuele werken niet heel erg boeiend. De manier waarop die beoordeling tot stand komt wel. Dat iemand zegt dat het flutkunst is, is lang niet zo interessant dan wanneer iemand uitlegt waarom het flutkunst zou zijn en waar niet-flutkunst aan zou moeten voldoen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-06-2009 15:18 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Het boeit me sowieso vrij weinig wat anderen van kunst vinden. Mag dat ook?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-06-2009 16:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik zeg hetzelfde.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-06-2009 20:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2009 21:46 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

http://www.streetsy.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 20-06-2009 21:48]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2009 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 21:46 schreef Black Jew het volgende:
http://www.streetsy.com/




signature


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-06-2009 15:54 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Post-apocalyptische kunst danwel kitsch is ook gaaf. Ik speel geen games, dus moet het van de plaatjes en schilderijen hebben.



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-06-2009 16:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Doet me denken aan Amesoeurs, alhoewel dat niet echt post-apocalyptisch is. Misschien moet je een keer Fallout 3 concept art bekijken.







Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-06-2009 16:36 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Wat favorieten:


Friedrich


Delaroche


Waterhouse


Millais


Durer


Doré


Blake


Van Eyck


Ingres

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 22-06-2009 16:38]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2009 21:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 16:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Doet me denken aan Amesoeurs, alhoewel dat niet echt post-apocalyptisch is. Misschien moet je een keer Fallout 3 concept art bekijken.








Geweldig ja, die bovenste is mijn bureaublad-achtergrond.



Kameraad van me, vandaag in de krant.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-06-2009 21:16]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-06-2009 0:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Wat is het?

Eerste associaties:

Penis

Alien. (de film)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2009 0:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 0:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat is het?

Eerste associaties:

Penis

Bijna goed, een poesje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen