|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
zeer schoon! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gezien de <code> username zal dit de nieuwe Zelthor wel zijn? You have time. You are doing fine. |
|
een niewe wat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een andere user die net van account gewisseld is. Volgens mij was Zelthor onder een andere naam al gevonden. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Anja Buhrer |
|
Om even volspammen van het nieuwstopic te voorkomen filosofeer ik hier even door: quote:Aan de andere kant, ik erger me enorm aan de muziek van Frans Bauer en Frans Duijts, dertien in een dozijn-ellende die in massa-productie uit dezelfde Ernhemse studio komt rollen. Dus weet hun muziek me wel te raken en irriteren. Maar om dat nou weer kunst te noemen, dat gaat me toch wel weer een stap te ver. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja. Het staat anderen overigens ook vrij om dat te doen. Hokjesdenken is toch wel makkelijk soms. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet zoveel mis met snobisme en elitair denken ook, denk ik. Enig pedant gedrag kan ik altijd wel waarderen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mwa als iedereen zoals mij gaat denken wordt het een teringzooi. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wel een leuke teringzooi denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
dat zou kunnen, eindelijk mensen die waardering over hun tuberculose bacterien uitspreken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: @ bastianus; jij bent natuurlijk bij uitstek de meest anti-elitaire poster die zijn anti-elitarisme vormgeeft door een uiterst elitaire houding en gedachtegang. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Het is een gave. Tja, als de arbeiders aan de macht komen is er meestal ook meteen een nieuwe elite. Je kan niet zonder denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mooi, want ik ben onze oude ZM elite wel zat nu. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Niet Elite toch? |
|
Ligt eraan; is hij deel van de ZM elite? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Wie zijn dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik maakte eigenlijk een grapje richting Elite . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Wil je de volgende keer zeggen dat je een grapje maakt? Ik ben vrij autistisch namelijk.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zal het duidelijk maken met verschillende smileys! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik had het er ook moeilijk mee, ben ik nu ook autistisch? |
|
Daar heb je de pokemon test voor. |
|
signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |