IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Kunst is door een kunstenaar geproduceerd object voor een kunstpubliek. [kunstobject topic] Knuffeltopic! Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 14-10-2010 12:02 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 23:39 schreef kwelgeest het volgende:
Op zich staat het er vrij letterlijk, hoor. Google is je vriend.

"Pure kunst; de slag bij Lepanto."



Alleen jammer dat het de spanjolen meer tijd gaf om de Nederlanden te onderdrukken.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-10-2010 12:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



zeer schoon!


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-10-2010 13:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gezien de <code> username zal dit de nieuwe Zelthor wel zijn?


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-10-2010 14:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

een niewe wat


I wish I was a butterfly


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-10-2010 14:07 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Een andere user die net van account gewisseld is.

Volgens mij was Zelthor onder een andere naam al gevonden.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 17-10-2010 20:25 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 9:05 schreef Jenje het volgende:
Heul vet, wie maakt dit?


Anja Buhrer


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 14:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Om even volspammen van het nieuwstopic te voorkomen filosofeer ik hier even door:
quote:
Op 2 november 2010 14:42 schreef bastianus het volgende:
Mooie analogie, ik vermoed alleen dat hij niet klopt. Een fiets is een tastbaar, concreet voorwerp. Kunst is een vrij abstract begrip, heeft ook wel met smaak en voorkeur te maken. Soms is iets kunst, soms is het gebroddel of een prul.
Zelfde als met literatuur, soms is iets literatuur, soms is het lectuur. Hoe die grens ligt is wel een kwestie van voorkeur overigens. Mijn leraar Nederlands op het vwo vond Carmiggelt lectuur, omdat hij weleens een verhaaltje voor Margriet schreef. Ik vind dat literatuur, omdat zijn kijk op dingen mij weet te raken. Ik vind het meeste van Mulisch geen literatuur, omdat het zo ingewikkeld, pretentieus en vooropgezet is dat het weer onleesbaar wordt. Nou vinden veel docenten Nederlands weer een pré voor boeken als je de boekenlijsten moet geloven, maar ik ben daar niet zo'n voorstander van. Als een boek me weet te raken, dan vind ik het literatuur. Idem wat kunst betreft.
Ik bedenk me overigens dat die taarten dan toch kunst zijn misschien, want ik wind me er over op, dus ben toch geraakt. Bedankt Ascendant, zo lul ik mezelf weer eens vast.
Aan de andere kant, ik erger me enorm aan de muziek van Frans Bauer en Frans Duijts, dertien in een dozijn-ellende die in massa-productie uit dezelfde Ernhemse studio komt rollen. Dus weet hun muziek me wel te raken en irriteren. Maar om dat nou weer kunst te noemen, dat gaat me toch wel weer een stap te ver.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 14:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 14:53 schreef rotor het volgende:
OK, dus lectuur raakt jou per definitie niet, literatuur wel. Oftewel, je reserveert de snobistische termen voor je eigen smaak.
Ja. Het staat anderen overigens ook vrij om dat te doen. Hokjesdenken is toch wel makkelijk soms.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Niet zoveel mis met snobisme en elitair denken ook, denk ik. Enig pedant gedrag kan ik altijd wel waarderen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa als iedereen zoals mij gaat denken wordt het een teringzooi.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:09 schreef ElitE het volgende:
mwa als iedereen zoals mij gaat denken wordt het een teringzooi.
Wel een leuke teringzooi denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat zou kunnen, eindelijk mensen die waardering over hun tuberculose bacterien uitspreken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-11-2010 20:48 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 12:02 schreef Yirroth het volgende:
Alleen jammer dat het de spanjolen meer tijd gaf om de Nederlanden te onderdrukken.


quote:
You come to see how we bear our misfortune. But I would have you know the difference between your loss and ours. In wresting Cyprus from you, we deprived you of an arm; in defeating our fleet, you have only shaved our beard. An arm when cut off cannot grow again; but a shorn beard will grow all the better for the razor.


@ bastianus; jij bent natuurlijk bij uitstek de meest anti-elitaire poster die zijn anti-elitarisme vormgeeft door een uiterst elitaire houding en gedachtegang.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 22:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 20:48 schreef Gemene Lepel het volgende:
@ bastianus; jij bent natuurlijk bij uitstek de meest anti-elitaire poster die zijn anti-elitarisme vormgeeft door een uiterst elitaire houding en gedachtegang.
Het is een gave. Tja, als de arbeiders aan de macht komen is er meestal ook meteen een nieuwe elite. Je kan niet zonder denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 23:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-11-2010 19:12 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 22:44 schreef bastianus het volgende:
Het is een gave. Tja, als de arbeiders aan de macht komen is er meestal ook meteen een nieuwe elite. Je kan niet zonder denk ik.


Mooi, want ik ben onze oude ZM elite wel zat nu.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2010 19:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Niet Elite toch?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-11-2010 20:04 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ligt eraan; is hij deel van de ZM elite?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 20:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 19:12 schreef Gemene Lepel het volgende:
Mooi, want ik ben onze oude ZM elite wel zat nu.
Wie zijn dat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-11-2010 21:05 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik maakte eigenlijk een grapje richting Elite .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik maakte eigenlijk een grapje richting Elite .
Wil je de volgende keer zeggen dat je een grapje maakt? Ik ben vrij autistisch namelijk..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-11-2010 23:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik zal het duidelijk maken met verschillende smileys!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2010 23:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik had het er ook moeilijk mee, ben ik nu ook autistisch?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-11-2010 0:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Daar heb je de pokemon test voor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen