|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha ha ha, nee dat is hij niet. Karl is een zeer moeilijke baas. Ik heb trouwens twee weken geleden een videoshoot gedaan met de opvolger van Karl. Veel toffere gozer. Ja hoor... |
|
quote:Ik vind het meer een uit de hand gelopen drol dan een anus eigenlijk. En anussen zijn toch roze? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mja tis een rectum sorry. En ja zo erg gelijkt het nu ook weer niet, maar leuk om een nachtje in door te brengen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het meervoud van anus is natuurlijk ani he, bastiani. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: signature |
|
Gaaf. |
|
Die schoen! Mooi detail! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh moment, hier komt die van gisteren luitjes. |
|
|
|
Mooi hoor, past goed bij jou volgens mij! |
|
signature |
|
Wow je maakt wel vooruitgang ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-02-2011 12:51] signature |
|
Die zal heel wat mensen de stuipen op het lijf jagen. |
|
quote: quote: quote: Dank jullie wel! Helaas geen pure MS Paint art omdat ik het bestand eerst per ongeluk had opgeslagen als JPG, maar het zij zo. |
|
signature |
|
signature |
|
Kunst moet iets uitdragen vind ik... kunst is naar mijn mening expressie, als je niets te melden hebt is het dus geen kunst. Niet dat ik de afbeeldingen niet geinig vind, maar het is allemaal zo nietszeggend. |
|
quote: Supervet!! |
|
quote: Dit vind ik persoonlijk nogal kolderiek. Het mooie aan kunst is denk ik het feit dat mensen er steeds weer verschillend associaties bij hebben. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Penisstunt wint Russische innovatieprijs Uitgegeven: 8 april 2011 15:39 Laatst gewijzigd: 8 april 2011 15:39 SINT-PETERSBURG - Een op een ophaalbrug geschilderde penis van 65 meter lang heeft de Russische innovatieprijs van het ministerie van Cultuur gewonnen. Kunstcollectief Voina (Oorlog) won in de categorie visuele kunst. © NU.nl/marcel pach Dat berichtte het Russische persbureau RIA Novosti vrijdag. De bijbehorende geldprijs van bijna 10.000 euro schenkt de groep volgens een van de kunstenaars aan politieke gevangenen. Het project met de titel 'Een door de FSB gepakte lul' werd op de Liteini-brug tegenover het hoofdkwartier van de Russische veiligheidsdienst FSB geschilderd. De penis komt omhoog als de brug opengaat. Sommige Voina-kunstenaars zaten al vast wegens gewaagde projecten. Twee kunstenaars hangt zeven jaar cel boven het hoofd, omdat ze politieauto's met daarin slapende agenten hadden omgegooid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |