|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nah origineel.. het werd al heel veel gedaan in de barok. Zoals de plafonds van Andrea Pozzo: Als je de kerk (Sant Ignazio) inloopt lijkt het net alsof er echt een koepel in het plafond zit, maar als je eronder staat zie je dat het niet echt zo is: |
|
quote: Ik ben niet van dat bureau en ben ook niet de enige die dat denkt. Ik gok dat jij nogal snel iets veronderstelt. [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 12-09-2009 15:52] neoplasma malignum |
|
@Lalena: touché The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
T zelfde principe en nog leuk toegepast ook: neoplasma malignum |
|
quote: het is iig futurisme, ik schat dat het Carlo Carrà is, maar ben niet zeker... lekkere late reactie ook.. maar toch [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 12-09-2009 16:21] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Leuk toevalligheidsconcept fototje: neoplasma malignum |
|
haha vet! @perspectief dingen: Deze is ook vet, in 1918 gemaakt door 18000 amerikaanse vers gerecruteerde soldaten. "The layout at the reported 499 yards was nearly 5 times the length of the actual Statue of Liberty and the viewer will note that the correct perspective is maintained. The number of men in the various parts include: Flame of Torch – 12,000 men, Torch – 2,800, Right Arm – 1,200 men, Body, Head and balance of figure – 2,000 men." ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja het werk van Kris Kuksi is gaaf Hier nog wat kunst van hem: http://beinart.org/artists/kris-kuksi/gallery/sculpture/ |
|
In een Fins natuurgebied staan sinds '91 een hele serie shamaanse totems, gekerfd van dode boompjes. Jarenlang was het een groot mysterie in de media maar vandaag heeft de maker zichzelf geopenbaard. |
|
quote: GAAF!!! hoe heet die man?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sjaan Man signature |
|
waanzinnig gaaf spul Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ja, toch es vragen wat meneer allemaal gelooft want hier zit wat in, dat kan niet anders. Hij heet Tuukka Uusitalo maar er is verder geen info over hem te vinden op dit (Finse) nieuwsartikel na. http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Nuuksion+toteemien+tekij%C3%A4+esitt%C3%A4ytyy/1135250106413 |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Altijd wel geinig, dat Escher-geïnspireerd werk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 09-01-2010 3:18] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
|
|
Ik ben erg onder de indruk van deze man: http://www.waynebarlowe.com/ Misschien wel bekend van dit schilderij: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |