|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunst is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
duidelijk signature |
|
Ilya Repin. Mijn favoriete schilder. Volgens mij heb ik dit schilderij ook al eens gepost. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Terecht, ja! Ik ken z'n werk verder niet, toch eens wat meer van bekijken dan. Ik hou erg van dit soort schilderijen, waar je ook zonder dat je weet waar het over gaat over na gaat denken en je kunt invoelen wat er gaande is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*gniffel* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vandaag een boek ingekeken met allemaal rotterdamse muurschilderingen. Echt hip, het oude bedrijf van mijn vader heeft heel veel van die dingen gemaakt dus was echt van hé dat ken ik! Maar stonden hele mooie dingen tussen. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je moeder. |
|
Over Ilya: Omdat ik het origineel niet kon kopen, in posterformaat gekregen voor m'n verjaardag . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Repin ja, daar was een tentoonstelling van in Groningen een aantal jaren terug. met oa ook deze: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het werk van Zdzislaw Beksinski is gaaf. En zo ook het werk van Joel-Peter Witkin. |
|
quote: Godver de tering Hypnos! Wat een K.A.N.K.E.R zooi is dat! [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 02-06-2009 21:12] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
hoezo, een paar navels kunnen toch wel? Je moeder. |
|
Ja Beksinski is echt geweldig mooi. Een van mijn grootste voorbeelden/invloeden. |
|
Vandaag de opening gehad van de tentoonstelling die ik mede georganiseerd heb: www.textuur-en-emotie.nl I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En? Is het wat? |
|
quote: weet je dat dan niet? modern art signature |
|
|
|
Aparte dingen maak je. Ik vind vooral die Decypher Your Pain erg gaaf |
|
Godver van die clown ga ik echt nachtmerries krijgen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik vind Caravaggio wel tof. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vorig jaar heb ik in Rome de schilderijen van Caravaggio in het het echt mogen bewonderen Echt waanzinnig mooi. Hoe hij hier met licht en schaduw werkt..echt gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 14-06-2009 11:52] |
|
Ja, ik was ook in Rome en Napoli vorig jaar, bijna speciaal op caravaggio-tocht! Deze hangen tegenover elkaar in de cesari kapel: Dit meesterstuk hangt in Capodimonte, Napoli Dit is een van mijn favorieten, waarvoor ik nog naar Londen moet: Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |