|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Tegelijk met Occultfest weer |
|
Die 2 festivals hebben echt helemaal niets met elkaar te maken. De programmering verschilt enorm, bovendien liggen Rotterdam en Hoogeveen behoorlijk ver uit elkaar. |
|
Weet ik, maar voor sommigen maakt het kwa afstand niet veel uit, en dan moet je kiezen. Maar dat zal voor jullie weinig uitmaken |
|
Klopt en dan nog Occultfest zuigt negerpiemels.Een beetje muziekliefhebber reist af naar baroeg Fuck the world and fuck you |
|
quote: Amen Nu nog Madball net als de vorige keer Against God and Government |
|
Nee, deze keer graag een Hatebreed. Of integrity, da mag ook. hoewel terror met koninginnedag het ook behoorlijk goed deed hehe. Ach we zien het wel. Er zal wel een gave line up komen, ben ik van overtuigd. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat is nu juist het leuke... Als ze op verschillende dagen zouden vallen, zou ik naar allebei gaan... maar dat gaat nu dus niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Gelukkig wel zeg. ik moet er niet aan denken dat dat gat dicht bij de Stad der steden zou liggen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daar kunnen we alvast duidelijkheid over geven, dat is financieel niet haalbaar. |
|
quote:hehe, jammer.dacht dat al wel hoor, maar ja, niet gevraagd.... Ach zat gave hardcore bands die wel betaalbaar zijn he. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ja, maar een METALliefhebber niet |
|
occultfest it is! (duh) Je moeder. |
|
quote: Toch ga ik van Rotterdam naar Hoogeveen toe. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Nou nou, poe poe. wat zullen ze je dankbaar zijn! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wel voor de drankomzet ja.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Deze keer genieten bij DrDoom. Al was Inhume dit jaar ook welkom geweest. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Echt wel dus, tja Roellie zien we nog weleens, maar jij daarentegen komt de stad nooit uit he. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:De Echte Man! |
|
quote:Goh en waarom zou dat nou zijn, muts ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jeeeeej ik wist niet dat je gepikeerd zou zijn hoor... Maar rijd eens met Roellie mee ofzo.. ofzo ofzo. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Omdat je niet durft? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Klopt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat??? je aderhamer? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: inhume mag ieder jaar wel komen Je moeder. |
|
Nieuwe namen voor Baroeg Open Air 2008! Na de eerste namen zijn nu ook Blood Or Whiskey, Asrai en Reaper bevestigd voor het gratis toegankelijke Baroeg Open Air festival. Het op zaterdag 6 september 2008 te houden evenement biedt een scala aan bands uit verschillende alternatieve muziekstijlen, waarbij de nieuwe acts perfect aansluiten. De Ieren van Blood Or Whiskey combineren de muziek van The Pogues en Misfits tot een frisse mix van folk rock en celtic punk. Het Nederlandse Asrai heeft met hun laatste CD laten horen een topper te zijn in de gothic rock scene. Reaper tenslotte zorgt met hun industrial / electro voor dansbare harde beats en melodieuze lijnen. Onlangs werden de death metal ‘all-star’ band Hail Of Bullets en de Brits / Ierse futurepop / EBM groep VNV nation aangekondigd. De Baroeg Open Air organisatie stelt het als volgt: “Met de bevestiging van deze bands in uiteenlopende stijlen is het diverse karakter van het festival gewaarborgd. We hebben nu in totaal een vijftal acts bevestigd, in de komende weken zullen we met nieuwe namen komen.” [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 21-06-2008 10:53] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Volgende pagina |