|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Liar staat op. Dit nummer is wel vrij traag moet ik zeggen ^^ Is dat altijd zo? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Goed, dat is wat meer mijn ding denk ik zo. Ik zal nog eens verder kijken dan Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
goed zo. Fuck the world and fuck you |
|
Check dan ook Pulling Teeth! |
|
Okee :O Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Hardcore / Metalcore in de stijl van Ringworm en Integrity, zal je zeker bevallen |
|
Whoeii okki Geef me 5 minuten, dan heb ik het Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ehm ik krijg alleen maar nummer van Greenday.. Dat kan vast niet de bedoeling zijn Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Zag zojuist dat THE DEVIL'S BLOOD ook gaat optreden . Toch nog een kans om dit eens heerschap live te zien! |
|
quote: http://www.myspace.com/pullingteethmd |
|
Dat klinkt inderdaad beter! Ik vind vooral het nummer Dead is Dead mooi, lekker snel ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Doe mij maar Dr. Doom als vervanger. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 17-08-2008 21:33] |
|
Donderdag spelen ze in Arnhem, word ruige show |
|
Ben trouwens nog steeds zoekende naar een slaapplaats. Is er nou echt niemand die een zm'er -die lid is sinds 2001- een badkuip o.d. wilt bieden? :p |
|
lol Aanwezig. |
|
Weet iemand wanneer the devils blood optreed? |
|
Length Of Time vervangt Ringworm op Baroeg Open Air! De organisatie van Baroeg Open Air heeft Length Of Time aangetrokken als vervanger van Ringworm. Die Amerikaanse band heeft eerder deze week hun volledige tour moeten afzeggen. Het Belgische Length Of Time is een waardige vervanger voor Ringworm, wiens tour naar januari 2009 is verplaatst. Met vele shows in Amerika, Canada en Europa en op festivals als Pukkelpop, European Hardcore Party, Superbowl Of Hardcore en Hellfest-Syracuse in Amerika was de keuze voor Length Of Time voor de hand liggend. Deze Brusselaren mixen de energie van hardcore met de donkere kanten van metal en de band behoort al jaren tot de absolute top van de Europese hardcore scene. |
|
bluuuuhhhhhrghhh. tien keer niks, die manson worshippers van LOT....jammer...en dat terwijl integrity weer speeltw as er echt geen mogelijkheid om die te boeken ? Fuck the world and fuck you |
|
Hmm nu Ringworm gecancled heeft wordt het een stuk minder intressant |
|
Tijdschema anyone? OT moest meen ik om 15.15 uur spelen maar de rest van de bands zou ik ook graag wel willen weten eigenlijk ivm nog wat eromheen plannen.. |
|
quote:je meent het. waar was je gister trouwens ?durfde je niet meer met ome mental in de zaal ? Fuck the world and fuck you |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-08-2008 19:41] |
|
Ja inderdaad jammer van Ringworm. Maarja er zijn nog twee andere hardcore bandjes te zien =) Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
welke 2 dan ? dan heb ik iets gemist... Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |