|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Te laat |
|
gezien, argh er zitten echt erge bij lol Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Leuk dagje met gezellige mensen. |
|
quote:het is je vergeven. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Aangenaam kennis te maken |
|
quote: Ja, volgende keer praten we wel even wat meer hoor |
|
quote:Doen we! |
|
ok dan! met je devils blood! Fuck the world and fuck you |
|
Was een gaaf dagje Gezien: The Devil's Blood, Picture, Onslaught, Officium Triste, Hail Of Bullets en VNV Nation. Ook veel bekenden gezien/gesproken |
|
Erg gaaf fest btw, mag van mij zeker elk jaar terug komen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@ wim, er hoorde dus nog een voeding bij de gaycube..die moet je dus nog krijgen van me, anders speel je zo moeilijk..sorry dude. Fuck the world and fuck you |
|
Ah. Komt wel goed. Ligt allemaal nog in de auto, ik had nog niet gekeken. Hoe kun je de voeding nou vergeten, man, hehe. Misschien past een snes voeding ook? Strax ff checken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik dacht dat ik alles in die tas had gepropt, pas toen ik dat ding ging halen om aan je te geven had ik zoiets van damn, er hoort nog een voeding bij, LOL! naja, kijk wel even hoe we die shit nog regelen dan! Fuck the world and fuck you |
|
Oplichter! |
|
anders lees je even die post van mij ? waarom zou ik een voeding houden en die rest van de zooi wel geven ? Fuck the world and fuck you |
|
omdat je een oplichter bent! |
|
Zinloos een voeding in het stopcontact doen!!! Fuck het milieu!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Was mooi feestje. Erg genoten van The Devil's Blood, en verder bevielen VNV Nation en Hail Of Bullets ook beiden erg goed. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Yeah BOA was echt gaaf. Ben wel ontzettend moe, de tering! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: met een bierflesje op ze kop |
|
quote:volgende keer harder meppen, gast leefde nog lol. Fuck the world and fuck you |
|
quote: klopt maarja, antifa he, vielen maten van me aan 4 v 1, ratten.. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |