|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga zo maar eens die kant op. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
-2 Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
en weer terug, en zo ziek als een hond.kotsend terug naar huis, naais. gezien enzo : verval,R., levia, boerzoem,ancient times, erbrechen en ons aller roel. tof dat je er was man last but not least Wim, zo blij als een kind met zijn gamecube, lol. hoop dat je der wat aan heb hehe.lol en rensykdom ook nog argh namen ook hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Het was een zeer geslaagd festival, ik heb Milkman, Onslaught en Hail of Bullets gezien. Alle drie klonken ze zeer goed, met name Hail of Bullets. Nu effe bijkomen en zometeen door naar de stad. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Door naar de stad....ik leg hier ziek te zijn als een hond maar kan niet maffen door een fucking feest van me buren arghh. Nog een goeie matpartij gezien trouwens tussen wat punks en wat rechtse rakkers. politie was er natuurlijk in niet te bekennen,werd een gast halfdood gemept. Fuck the world and fuck you |
|
Ik was zelfs helemaal nuchter toen ik thuis kwam, ik was met de auto naar de Baroeg gegaan. BTW ik helemaal niks meegekregen van een vechtpartij tussen punks en skins. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Die was begonnen voorbij de snackbar aan de overkant, niet op het terrein zelf. Fuck the world and fuck you |
|
Wat ik ook heel mooi moment vond was tijdens de set van Hail of Bullets, dat Martin van Drunen zei dat hij het jammer vond dat Onslaught geen Flame of the antichrist had gespeeld. Want ik had dezelfde opmerking gemaakt tegenover mijn vrienden toen Onslaught klaar was met spelen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
ik heb alleen OT, en milkman meegemaakt, rest buiten gehangen en wat lopen lullen enzo...zelfs LOT gemist Fuck the world and fuck you |
|
Zo.. ook weer thuiz ff een biertje derbij Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
@ Mental beterschap. Ik ben naar de stad toe om meer bier te zuipen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
yo thnx! enjoy! Fuck the world and fuck you |
|
Was een goed feestje met leuke bands, goede sfeer en zelfs het weer zat mee ! En dat het ontieglijk warm was in Baroeg zal mensen die de zaal kennen niet verbazen... Dingen die ik heb gezien : Total Chaos; te weinig van gezien om goed te kunnen beoordelen. Het leek me redelijk standaard-punk en daar heb ik weinig mee. The Devil's Blood: Leuke band. Muziek heeft de basis in 70's (hard)rock maar geeft daar een eigen draai aan. Ook qua podiumact; met bloed besmeurd zijn blijkt niet voorbehouden te zijn aan grindcore. Asrai : Absoluut niet boeiend. Milkman : Toffe losgeslagen thrash-punk-crossover. Flinke bak lawaai en natuurlijk kan ik die SOD-cover niet onvermeld laten. Vette shit was dat !! Picture: Grappig, maar zie het toch vooral als curiositeit omdat dit soort traditionele heavy metal zeer zelden echt mijn ding is eigenlijk. Length of Time: Wat een suffe ongeinspireerde kutmuziek is dat !! Jezus Christus, man. Onslaught: G.A.A.F. Moddervette thrash van oudjes die vele jonkies het nakijken geven. Gruwelijk van genoten en voor mij dè band van de dag. Officium Triste: Goede band, mooie muziek. Alleen was na de beukende thrash van Onslaught voor mij de omschakeling naar deze trage doom wel erg groot. Hail of Bullets: Weken geleden heb ik paar keer een poging gewaagd de cd te beluisteren. En om eerlijk te zijn kwam ik er echt niet doorheen. Des te groter was de verrassing dat het me live wel wist te boeien. Vond het stiekem wel erg gaaf eigenlijk. Blood or Whiskey : En toen werd het een losgeslagen pleurisbende in de Baroeg met de folkpunk van deze Ieren. Maar de wilde publieksreactie was terecht; want het was vet wat deze mannen brachten. Voor mij een mooie afsluiter !! |
|
Dat was weer een mooi feestje |
|
Zeker! |
|
Absoluut! Ik heb genoten van The Devil's Blood, Picture, Officium Triste (nieuwe bezetting ), Hail Of Bullets en Onslaught |
|
, Vraag niet hoe, maar ik ben nog thuis gekomen! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-09-2008 1:28] |
|
Hoe? |
|
Nou.. , Toen ik met Raymond op de trein aan het wachten was kwam ik een stelletje prutsers uit Lelystad tegen, die gingen via hun mobieltje checken of er nog een trein naar Almere ging. 't was dus echt op het nippertje. Maar Erbrechen, waren die foto's nou met jou camera gemaakt of van die kale? |
|
quote:Met de mijne Dus ik gooi ze nog wel in 't fototopic. |
|
Ja, dat was leuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geloof dat ik aleen Stealers en Onslaught heb gezien, beide super gaaf. Maar gezellig was het verder zeker |
|
Ik Officium triste en Hail of bullets. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik alleen The Devil's Blood, maar dat was dan ook mijn doel. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |