|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:dámn, valt mij nog mee voor zo'n kutband. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Krijgen ze eens de kans om voor een groot publiek te spelen, is het weer niet goed.. |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ah, toch maar eens even komen kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Baroeg Open Air is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
Ringworm Gaaf! |
|
quote: Heel mooi Vorig jaar stond dit festival al in de planning, dit jaar maar voor de herkansing dan. Aub geen punkconcerten meer plaats laten vinden voor BOA |
|
Het jaar daarvoor ook al hoor |
|
quote: Voor ons stond die in de planning bedoel ik |
|
Onslaught, Ringworm en Stealers op Baroeg Open Air 2008! Opnieuw komt Baroeg met nieuwe namen voor het gratis toegankelijke Baroeg Open Air festival op 6 september 2008. Ditmaal zijn de cult-thrash band Onslaught, de hardcore band Ringworm en het Rotterdamse Stealers aan de line-up toegevoegd. In de afgelopen tijd heeft het festival al een vijftal bands bekendgemaakt en met deze drie nieuwe acts is weer aan diversiteit gewonnen. Het Britse Onslaught maakte in de jaren 80 al furore en zijn nu weer helemaal terug met een nieuw album en is nu op diverse festivals te zien. Ringworm, uit Ohio, USA, heeft in de jaren van hun bestaan een flinke schare fans opgebouwd en is dus een goede aanwinst voor het Baroeg Open Air festival. De band Stealers uit Rotterdam/Den Haag bestaat uit (ex-)leden van Cenobites, Dicemen en I-Reject en spelen een mix tussen rock ‘n’ roll en punk. Naast deze drie nieuw bekendgemaakte acts zullen ook VNV Nation, Hail Of Bullets, Blood Or Whiskey, Asrai en Reaper op het festival in het Spinozapark spelen. |
|
|
|
Onslaught er ook nog bij, gaaf |
|
Laatste bands voor Baroeg Open Air bevestigd! De organisatie van Baroeg Open Air kondigt met Picture, Officium Triste, Milkman, The Devil’s Blood en Total Chaos de laatste bands aan. In totaal zullen dertien bands de opwachting op het gratis toegankelijke festival maken en zullen afwisselend op het buiten podium en in Baroeg spelen. Het festival is gecompleteerd met Picture, Officium Triste, Milkman, The Devil’s Blood en Total Chaos. Een oude bekende in de line-up is Picture, de eerste Nederlandse heavy metal band. De band gooide in de jaren 80 hoge ogen en is nu weer met succes terug. Het Rotterdamse Officium Triste speelt een mix tussen doom en death metal en heeft zijn sporen al verdiend in de Nederlandse metal scene. Milkman is een opkomende band in het hardcore/punk genre en speelde al eerder met een band als Municipal Waste. In hun korte bestaan heeft The Devil’s Blood al een ware cult status weten te bereiken, een show vol obscure elementen zal voor de nodige aandacht zorgen. Als laatst toegevoegd is Total Chaos, een Amerikaanse rauwe punkband die niet onderdoet voor de grote jongens in het genre. Met deze programmering worden alle bezoekersgroepen van Baroeg op hun wenken verdiend. Diversiteit typeert de line-up van het tweede Baroeg Open Air festival, gehouden in het Spinozapark naast subcultureel poppodium Baroeg. |
|
Goh, the Devils Blood, weet ik meteen waar ik kan kotsen als de friet me weer niet smaakt. Fuck the world and fuck you |
|
Officium Triste vind ik wel gaaf.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
jij zit dan op ookkut fest dude. Fuck the world and fuck you |
|
Ja.. Omdat het dom is om voor 1 bandje een voor de rest complete kut opstelling te gaan bekijken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En naar ook kutfest ga je toch niet voor de bands ? Fuck the world and fuck you |
|
Ja zekers wel.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
aids, we zijn offtopic, dat fest heb ze eigen topic! Fuck the world and fuck you |
|
wtf Devil's Blood! Goed bezig. |
|
quote: Lees ik net op de muur, ja. Geweldig! Nu ga ik zeker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan wordt het nog gezellig met ome wim, mental, burzy, digerdoden, en 6sic6, en verval enzo zullen ook wel gaan denk ik! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |