|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
kapsonestrut!!1 Je moeder. |
|
quote: Ach houd je klep, anus Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:En achter de lampjes in het begin Smaakte je nog een beetje? |
|
quote: je moeder miep Je moeder. |
|
quote: Jaaa!! Echt heerlijk. Dat was echt lief van je trouwens, ik wilde nog naar je toe komen, maar in het donker kon ik je gezicht niet goed zien. En om nou iedereen met lang haar en een zwart t shirtje aan te spreken Nog naar je zin gehad? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Verzin wat beters, druif. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:Ik heb nog een tijdje bij het podium gestaan na afloop. Even de OT mensen gedag zeggen nog maar toen was jij weg achter de lichttafel. Ik heb toen mijn jas (thanks nog voor het daar mogen leggen trouwens!) van Peet gekregen. quote:Zekers! Was een zeer geslaagd dagje. Later op de dag zag ik je nog achter de tap staan tegenover de tent. |
|
quote: Gehe klopt ^^ Die andere knaap heeft het van me over genomen, hij wilde de band ook graag lichten =) Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Was jij ook diegene die 's avonds zo'n moeite had die fles wijn open te krijgen ? [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 09-09-2008 0:08] |
|
karni is een druif lol Fuck the world and fuck you |
|
quote: Met z'n Obelixbroeken |
|
quote: Ja, bedankt nog voor het geven van bier |
|
quote: Gehehe jup Teringdingen xD Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Anytime! :D Heeft het gesmaakt? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ik dacht dat ik speciaal was... |
|
quote: Zekers |
|
Hoe was Hail of Bullets? |
|
quote:wim vond het tof en da's een kenner. Fuck the world and fuck you |
|
Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ze kut waren, want ik ken de mannen. Maar ze waren echt goed, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dan heb ik je daar graag mee geholpen, hoor ! |
|
Ik vond Devil's Blood en Milkman erg gaaf en positieve verassing: Onslaught Length of time gemist, helaas En hoogtepunt van de dag was natuurlijk swingen op VNV Nation met mevrouw Ancient Times |
|
en daar zijn geen pics van. Fuck the world and fuck you |
|
Was ik zeker even naar de wc? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |