|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
en allemaal een camera meenemen voor dansende mental bij vnv |
|
vock jou, want die cam gaat in je ster! Fuck the world and fuck you |
|
Zin in! |
|
MESCHIEN aanwezig The trend is dead. |
|
Vanavond al aanwezig. -_-' Nachtdienst. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Gaat lastig worden Ik sta bij de lichtapperatuur Moet je eigenijk even een biertje komen BRENGEN Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
hehe oke |
|
quote: Ik hou je wel vast. Kan Ernst jou ster eens verkennen bedoel je Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
- MetalJan - Panzerke - R. - Jeroen83 - De Tegenpartij en Psycho Pippi (wel wat later) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
he wim ik neem die gaycube nog mee voor je hoor. hou maar wat muntjes ervoor apart. enne argus, kom jij ook dan ? lachen man hehe Fuck the world and fuck you |
|
Komt goed! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-09-2008 20:16] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Allicht toch niet aanwezig. Vrind is niet lekker. Timing, timing. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik ben er btw pas om een uur of half 7/7 uur, dus misschien kun je de gamecube beter achter de bar oid dumpen, anders loop je maar te slepen met dat ding? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ehh ja dat is misschien wel een optie ja... hehe. we zienwel even hoe en wat man. komt goed. Fuck the world and fuck you |
|
Toch niet aanwezig The trend is dead. |
|
Ik laat een traan. |
|
quote:laat m lekker thuis dan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dacht ik al! The trend is dead. |
|
Zometeen die kant op |
|
Ga er ook zo maar is vandoor. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hier ook, eerst maar eens wat te vreten scoren en dan richting baroeg. Fuck the world and fuck you |
|
misschien kom ik ook nog effe langs, gezellig toch! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat dacht ik wel, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |