|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij wilde niet mee de tent in en de rest ook niet hahaha |
|
Yeah we gingen HARD! |
|
Zeker wel, volgende keer hakken op hardcore! |
|
quote: Ja ik ga binnenkort even loeren op Partyflock of er wat leuks is! |
|
quote: Zeiken is relatief. Oja verslagje: Eerst gewacht op een aantal vrienden op het terrein. Asrai was de eerste band die we zouden gaan zien volgens het programma, maar binnen 5 minuten waren we weg gegaan omdat het niet om aan te horen was. Milkman was niet erg hoogstaand. Maar leuk om de sfeer erin te brengen. Na een rustige eetpauze lekker los gegaan tijdens Onslaught. Ze waren leuk bezig. Hail Of Bullets was live wel goed. Goede verassing. Blood And Whiskey was een goede afsluiter. Ze konden een aardig feestje maken. Jammer van de skinheads die zo nodig een gekleurde vriendin van me een tijd lang moesten jennen. En nog als laatste een hulde voor de organisatie. Ik heb me vermaakt. Voor de statistieken. Ik was die knul met een oranje rugzak en met grote regelmaat een bavaria petje. |
|
yup. erg leuk van de baroeg altijd, skinheads mogen er niet in en toch zie je ze altijd bij concerten,het erge heb ik het meegemaakt bij impaled nazarene een paar jaar terug, toen leek het goddomme wel een nvu meeting daar nog nooit zoveel bomberjasjes bij elkaar gezien lol Fuck the world and fuck you |
|
quote: Er bestaat geen beleid in Baroeg dat 'skinheads er niet in mogen', iedereen is welkom in Baroeg, alleen dient men zich wel te gedragen. Iedereen die zich aan de regels houdt kan gewoon naar alle concert- of dansavonden toekomen. |
|
Ah ok, dan had ik het mis...wel jammer dat het juist met die lui altijd mis gaat, buiten of binnen de baroeg. Fuck the world and fuck you |
|
Volgend jaar komen er rond het hele terrein hekken te staan met security. MIsschien dat het dan niet meer voorkomt Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Kale koppen en bomberjacks maken van een groepje skins nog geen nvu-meeting. Vreemde constatering trouwens van iemand die bij zijn hobbies/interesses Rac vermeld...maar dat terzijde... |
|
net of je meteen de boodschap moet aanhangen om naar die muziek te luisteren, eikel. Fuck the world and fuck you |
|
ik luister ook bm, ben ik dan ook meteen satanist ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-09-2008 17:34] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij bent de gene die zo redeneert, niet poggy... |
|
quote:laat ook maar. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-09-2008 17:39] Fuck the world and fuck you |
|
Zucht. Kijk pog las waarschijnlijk gewoon heen over "leek net een" vervolgens lees jij blijkbaar dat jij ook een skin moet zijn om naar rac te luisteren, terwijl pog dat niet zei. In andere woorden, jullie 2 moeten leren lezen. |
|
whatevah, ik lees wel vaker iets niet goed , of ik snap mensen niet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik neem aan dat je spreekt over de antifa type skins? |
|
kan mij het rammen. ik schijt op politiek, extreeme linksen en extreeme rechtsen they can lick my balls. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Fokking geil! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jeetje.. Geil zat ik niet aan te denken Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Iets met sarcasme... |
|
quote: Jij begrijpt het Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Waren die er ook? Er liepen iig zat van die meisjes met enorme kapsels met draadjes en buisjes en enzo. Wel lachen om te zien. Al zullen zei dat waarschijnlijk ook gedacht hebben toen ze mij zagen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |