|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
lijkt me tof, Bint! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Goh, dat worden een hoop feestjes... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Go Bint! |
|
Als het in rotterdam is kan ik ook wel komen, en voor een Zm-game dag ben ik ook wel te vinden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Yo Bint, wanneer |
|
Goed id aardappeltje van me (muhahaha, sorry, ik zal me inhouden). Als t in R'dam is kan ik ook wel komen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Strak plan... ik help wel met tappen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Goed id man weet ik eindelijk wel wie wie is |
|
Ik denk da'k wel een slaapplek kan organiseren, dus schrijf mij maar vast in. Wat voor bier is er daar? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bint: gaaf idee, je weet wel welke band boekbaar is eh ?? Marcel |
|
lijkt me goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
waarom gaan we niet met ze allen in een groot flat wonen? Hele jaar feest computer netwerk aanleggen. gaan met die banaan |
|
quote: hoe bedoel je ?!?! (leg me eens meer uit) Godverdommen.. |
|
quote: Oeh ja, en iedereen rijles bij mij! De hele dag iedereen ze eigen CD's mee in m'n auto... Wanneer gaan we dat doen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kijk maar eens ff in de "goed spel" topic Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hehe, Marcel, je bent ONverbeterlijk Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
he, gaaf een feesie in de buurt Bazzio Attacks!!! |
|
inderdaad in de buurt |
|
Heel gaaf idee Bint ik wil zeker komen en als je mn hulp ergens bij nodig hebt mail je me maar op atlaz@swirve.com |
|
quote:Strak plan! De rest van mijn leven fijn met al mijn vrienden in 1 flat! |
|
quote: Hej, en ik dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In geval van een mooie datum en een gegarandeerde pitplaats zal ik ook wel komen. |
|
Cool!! Rotterdam is om de hoek! Als het niet op vrijdag is wil ik ook komen! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 04-03-2002 21:29] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Meesterlijk idee! R'dam is goed te bereiken voor mij! Okaay! Ik, Wil Schuurman |
|
het zal waarschijnlijk op een zaterdag worden (hoop ik). Datum weet ik nog niet, ligt eraan wanneer er plek is. Een band zou helaas niet lukken, aangezien alleen de kleinere zaal verhuurd wordt, en daar is geen podium o.i.d., maar accoustische kan vanalles |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |