|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Rotterdam zou wel relax zijn. Maarruh ik heb zoiets als er maar bier is. |
|
quote: vanille-cola..... wat een schatje Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Ja, maar ik kan niet zeggen dat ik de baroeg de laatste tijd nog gezellig vind. Ik kom er alleen nog maar voor de concerten. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Geen probleem BOB. Breng je me ff veilig thuis? [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 17-07-2003 17:06] |
|
Asten! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 17-07-2003 17:10] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: idem !!! Baroeg was leuk !!! Wiegen Meister ! |
|
quote:Nee! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja hoor! als jij mij sjouwt sjouw ik jou Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Vampie, autorijden en boomstronken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: bad combination? Bruce Banner |
|
quote: Daarom draag ik hem ook..zo zwaar kan een Gummibeer niet zijn... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Die Gummibeer wel Ik heb hem in zijn jongere jaren, toen hij nog een wat beschaafdere kroeg-spoiler had, al eens gedragen/ gesleept en dat vond mijn rug niet leuk |
|
quote: Dit keer mag je mij slepen lieverd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: bedankt voor de info! *regelt ezeltje* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |