IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : ZM-Happening in de bewoonde wereld Vorige pagina | Volgende pagina
Suncross
Usericon van Suncross
Posted 17-04-2002 0:13 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Dan kan je nog altijd een knus plekje zoeken op de navigathor:


of op de Animathor:


Die liggen voor anker vlak voor RSG.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-04-2002 0:49 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2002 0:07 schreef Dargull het volgende:
Ja, en ik dan zeker het busje schoon maken de volgende dag, mooi niet dus.


dan moet je rubbertjes gebruiken, dan mors je niet zoveel


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-04-2002 16:02 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

* SCHOP *

Heej BintMeister, waar precies word het nou gehouden ???


Wiegen Meister !


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-04-2002 1:12 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Studentenhuis "Asker V"
Haringvliet 94 (in oude haven, naast Sorbonne)
Rotterdam


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-04-2002 15:57 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

15 Juni dus?? hmmmz.. kom denk ik ook wel dan moet ik ff kijken hoe laat de laatste treinen enzow gaan......
hmmz, cool


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2002 16:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Is er al een lijstje van wie er komt?


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 28-04-2002 19:22 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

jaha in Rdam daar ben ik zo
yeah iets in de buurt beterrrrr


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2002 19:40 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hmm.. binnenkort die gast maar ff bellen, want op zn meel reageert hij niet


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 18-06-2002 21:37 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

heel errug hard *schop*

Hoe staat ut ermee eigenlijk?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 19-06-2002 8:53 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Dat is lekker vlakbij.
Count me in!!!!!!!!!


On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2002 13:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hmmz.. het is al de 15e geweest, ik neem aan dat het nog niet geweest is Anders heb ik ff een leuk feestje gemist

Dussuh.. Beste mijnheer Bint, wanneer is het nu eigenlijk??


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-06-2002 23:39 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

druk druk druk

en er was een verhuurstop, dus dat ging allemaal niet helemaal lekker. Maar het komt zeker nog een keer, alleen wanneer precies weet ik nog niet

sorry


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-06-2002 9:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Pauper!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 20-06-2002 20:06 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

van mij mag het nu wel eens hier ergens gebeuren



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 20-06-2002 20:07 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 20 juni 2002 20:06 schreef PsYcHo het volgende:
van mij mag het nu wel eens hier ergens gebeuren
ja in belgië.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-06-2002 20:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

in de frontline


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 21-06-2002 9:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 20 juni 2002 20:38 schreef Asherah het volgende:
in de frontline


Hey goed idee!!!!! En daar kan je nog blijven crashen ook.. We organiseren ineens een otpreden ofzo.. De zaal is toch gratis... Wat denk je Asherah.. Zetten we ons er eens achter??


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-06-2002 10:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jep, dat doen we gewoon
Wanneer beginnen we eraan?

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-06-2002 11:01]


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 21-06-2002 11:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Volgende maandag ofzo? Ik zal al eens checken wanneer er nog plek is, want hij zit goed volgeboekt heb ik de indruk..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-06-2002 12:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ok, ik vind het trouwens een goed idee om meteen één of ander optreden te organiseren... Ik laat mijn hersentjes alvast ook es werken.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-06-2002 12:52 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Dames, kan dit verder via mail, icq/msn/yahoo/enzovoort of telefoon?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 21-06-2002 12:54 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

nee


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-06-2002 13:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Natuurlijk.


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 21-06-2002 17:35 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

k.. lemme get this straight (htf schrijf je dat nahweer ) het was dus NIET 15 juni?
dus ik heb het nog niet gemist?


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-06-2002 18:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Neej, het is in september in Gent.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen