|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
waar zittie dan en hoeveel gaat dat kosten? |
|
Op Zuid net als De Baroeg. Wat ut zou kosten weet ik niet, zou ik ff uit moeten zoeken. Weet niet in wiens handen dat ding is gevallen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Mischien wel een gitaar battle ? |
|
ja gewoon wat jammen ofzo bla...bla...bla... |
|
jij komt toch ook wel, he?> Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
bier is trouwens Bavaria, maar dr is ook ander bier, ligt eraan wat er naast Bav op de tap zit |
|
AAAAAAARRRRRRRRRGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! bavaria |
|
quote: Dan is RSG veel beter toegankelijk, die zit namelijk op het Haringvliet, in de Oude Haven (met als uitzicht van de achterkant op de maas en de willemsbrug). Het Senaatsbalkon heb je een van de mooiste uitzichten in Rotterdam |
|
Ik kennut... De Blok zit vlakbij metrostation Zuidplein en Ahoy. Dus wat dat aangaat redelijk goed bereikbaar. Maar Oude Haven is ook geen slecht idee. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
en de drank is veel goedkoper (wiskey was 2 gulden voor een maatje) |
|
Wiskey interesseerd me nie zo... bier meer. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
was ook maar een voorbeeld. bav zal 0,80 euro kosten oid |
|
FFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSTTTTTTTTTTTJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
ehhh. blijft je keyboard hangen? |
|
ok, ik heb van het bestuur wat verdere info gekregen: "En even over de prijzen, als het om een gewoon feest gaat (niet een afstudeerfeest) dan kost het huren van de ruimte (Midgard): 75 euro exclusief 19% BTW, schoonmaakkosten zijn 46 euro, huur van de keuken 23 euro, bier per liter 2,40 euro en fris per liter 1,5 euro." dus een biertje kost € 0,80, fris geen kont. De huur van de zaal komt neer op € 89,25 (€ 116,62 incl. keuken). ff wat extra info over bereikbaarheid: RSG zit in de Oude Haven, da's aan de Blaak in Rotterdam en is zeer goed te bereiken met openbaar vervoer en auto: OV: vanaf Rotterdam CS met tram 1, metro of stoptrein naar Blaak en dan 2 minuutjes lopen Auto: Maasboulevard Dus als de mensen die geïnteresseerd zijn ff een datum (liefst een zaterdag, maar een vrijdag kan soms ook wel) wil neerpleuren wanneer hij/zij kan, dan kan ik een datum reserveren |
|
Ik kan elke zaterdag wel, zolang het maar 's avonds is. Kweet alleen niet of ik mag.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik zal waarschijnlijk wel kunnen, maar enig id hoe laat de laatste metro naar Rhoon rijdt Bint?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
in rotterdam hebben we ook zoiets als een nachtbus dr rijdt er ook 1 naar rhoon dacht ik metro:tot een uur of 0:15 daarna nachtbussen tot 4:30 [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 05-03-2002 18:31] |
|
Leuk idee Bint en die prijzen zijn echt goed te doen |
|
Ja, dr rijdt ook een nachtbus naar rhoon, maar ze hadden een tijdje geleden de hele indeling veranderd, waardoor ik een keertje naar huis heb moeten lopen. Toen heb ik een tijd alles met de fiets gedaan, en nu ben ik mn openbaar vervoer angst weer aan het overwinnen. Ja, ik ben 'n mietje, maar naar rhoon lopen vanuit Rotterdam is niet aangenaam, je moet echt door onprettige buurten. Ik heb een heel stuk over de Groene Kruisweg gedaan ook. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 05-03-2002 18:42] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb het net ff uitgezocht en als ik nog wil thuiskomen met de trein moet ik al om 23.00 uur weg dat gaat niet lukken denk ik dusss Of iemand moet zo lief zijn om me naar huis te brengen natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-03-2002 18:44] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
waar komt kimmie dan vandaan? |
|
Waar Kimmie kimmie vandaan komt weet ik niet, maar ik-ook-kimmiegenoemd kan normaalgezien Rotterdam wel zien te vinden, dit in tegenstelling tot Wageningen, dus als de datum een beetje goed uitkomt kom ik deze keer ook. |
|
zoals ik a zei, zet ff neer wanneer het jou goed uitkomt, en wanneer juist niet |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |