|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het aan jou ligt dat er veel mensen in het Noorden wonen, ben je waarschijnlijk niet zo populair... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Dacht je dat ik jullie daarbij wil hebben ? die's gek |
|
quote: tssssss Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ja kom zeg. |
|
quote: gelukkig is voor jou alles buiten Enschede te ver weg Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ben een keer in Hengelo geweest, wat een tering end rijden, zeg!! Ik ben nog eerder in A'dam!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: grin...ik ook Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja tis een kut eind en lang niet zo gezellig als in Am*dam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: wat te doen dit weekend..andere kleine dame? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Enschede is da bom beatch!!! Euhm, maar dan nog wil ik jullie er niet bij hebben. |
|
quote: Tuurlijk wel, we houden het gewoon in Enschede. Mooi dicht bie huus! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Doe dat over een paar maand, dan ben ik er weg |
|
Doe maar in Renesse !!! --> beach BBQ --> Rock Cafe --> beach BBQ --> dronken door de duinen struinen --> lekker veel herrie maken --> SLAYOOOOOOOOOOR brullen --> en er nog mee weg komen ook Wiegen Meister ! |
|
argh Renesse, het Salou van Nederland |
|
quote: We hoeven dan ook geen interactie te vertonen met andere gasten daar hoor . ben ik trouwens de enige die steeds een gasmasker ziet in het nieuwe user-icon van Jenje als ik er voorbij scroll? |
|
quote: Ow ja quote: Ik dacht dat het Hannibal Lecter was |
|
quote: Nee dank je...ik dacht zelf aan Urk ofzo Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ik ben nog steeds de shock van z'n vorige usericon aan het verwerken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ridderkerk, tha place to be I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kantklossen op woensdag middag Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:pfff, en daar dan een stel van die patserige ZMers op loslaten? Ik zie het al voor me. "Rhapsody is echt wel gay!" "Oh ja?" "Ja!" "Zeg dat nog eens, dan zal ik jou eens even aan de kant klossen!" hmmm... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wat is kantklossen?? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: geniaal!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |