|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan er nergens gecrashed worden i.p.v. moeten wachten op de eerste trein terug naar Eindhoven?? |
|
Ik ben er ook wel, behalve als we dan net een gig hebben ergens of zo. Lijkt me tof ! Marcel |
|
weet niet, maar ik blijf waarschijnlijk tot het bittere eind doorgaan |
|
Ok dan.. wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? SnaacK- tot 23/3 niet, 6 april niet, 1 slaapplaats [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-03-2002 19:22] |
|
wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? SnaacK- tot 23/3 niet, 6 april niet, 1 slaapplaats Asherah- wil graag komen, kan gewoonlijk wel indien een paar weken op voorhand datum geweten, slaapplaats nodig. |
|
Ik kan in principe altijd en snaack dan crash ik inderdaad bij jou ken ik ook een keer alcohol nuttigen |
|
Heej, in het lijstje! |
|
Ik hoorde net dat de grote zaal ook te huur is, maar dat kost wel meer (iets van het dubbele ofzo). Maar die zaal kan waarschijnlijk wel gebruikt worden voor ZM-fest II, of zoiets dergelijks, omdat daar wel een podium is, en de zaal en stuk groter is. Dr is daar alleen geen PA en toebehoren, dat is het enige nadeel... |
|
Afhankelijk van wanneer ut is, heb ik ook nog wel wat slaapplaatsen beschikbaar... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
SnaacK- tot 23/3 niet, 6 april niet, 1 slaapplaats Asherah- wil graag komen, kan gewoonlijk wel indien een paar weken op voorhand datum geweten, slaapplaats nodig. TNightmare vindt elke zaterdag wel acceptabel, mits ver van tevoren bekend zodat hij vrij kan vragen op het werk. Slaapplaats nodig. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-03-2002 21:22] |
|
feestje.... zie mij daar maar weg te houden bla...bla...bla... |
|
quote: Ik neem wel een slaapzakje mee. En een kussen. En een veldbedje. Mij kan je wel ergens kwijt denk ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - ? - ? GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - ? - ? GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - ? - ? GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - ? - ? GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig, maar idd met een aantal personen op station wachten op eerste trein terug is ook een optie Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - ? - ? GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig, maar idd met een aantal personen op station wachten op eerste trein terug is ook een optie Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - meestal wel beschikbaar - Wel graag een plekje om te overnachten GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht [/quote] bla...bla...bla... |
|
quote: Kimmie komt uit Nieuw-Vennep (onder schiphol) (ik kijk jullie liiiieeeeef aan!) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Het lijstje, so far: wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig? Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig, maar idd met een aantal personen op station wachten op eerste trein terug is ook een optie Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar Lady Rose - meestal wel beschikbaar - Wel graag een plekje om te overnachten GreyCloak - ? - slaapplaats nodig Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht Wickedkimmie - Wil heel graag maar heeft een lift naar huis nodig en een meewerkende moeder die me laat gaan....kan elke zaterdag wel maar t moet een beetje vantevoren aangekondigd zijn. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
*schop* |
|
Ik kom ook wel, maar is het niet handig om ff met een datum te komen? Zo kan niemand zeker weten of hij/zij kan! |
|
Slimme opmerking voor een blondje bla...bla...bla... |
|
ik heb by the way wel een slaapplaats dus dat is al geregeld |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |