IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : ZM-Happening in de bewoonde wereld Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-03-2002 19:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kan er nergens gecrashed worden i.p.v. moeten wachten op de eerste trein terug naar Eindhoven??



mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 05-03-2002 19:09 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik ben er ook wel, behalve als we dan net een gig hebben ergens of zo. Lijkt me tof !

Marcel




Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-03-2002 19:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

weet niet, maar ik blijf waarschijnlijk tot het bittere eind doorgaan


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2002 19:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Errug tof Bint! Ik kan i.i.g. elke vrijdag/ zaterdag na 23 maart behalve 6 april. Enne.. misschien kunnen de Rotterdammers onder ons wat regelen met slaapplaatsen enzo? Bij mij zouden (onder voorbehoud) i.i.g. twee mensen kunnen crashen (min 1.. PsYcHo gaat ongetwijfeld ook en crasht dan meestal bij mij..)

Go Bint! Go Bint!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2002 19:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok dan..

wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

SnaacK- tot 23/3 niet, 6 april niet, 1 slaapplaats

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-03-2002 19:22]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-03-2002 19:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

SnaacK- tot 23/3 niet, 6 april niet, 1 slaapplaats
Asherah- wil graag komen, kan gewoonlijk wel indien een paar weken op voorhand datum geweten, slaapplaats nodig.



PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 05-03-2002 19:27 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

Ik kan in principe altijd en snaack dan crash ik inderdaad bij jou ken ik ook een keer alcohol nuttigen



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-03-2002 19:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heej, in het lijstje!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-03-2002 20:35 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Ik hoorde net dat de grote zaal ook te huur is, maar dat kost wel meer (iets van het dubbele ofzo). Maar die zaal kan waarschijnlijk wel gebruikt worden voor ZM-fest II, of zoiets dergelijks, omdat daar wel een podium is, en de zaal en stuk groter is. Dr is daar alleen geen PA en toebehoren, dat is het enige nadeel...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 05-03-2002 20:49 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Afhankelijk van wanneer ut is, heb ik ook nog wel wat slaapplaatsen beschikbaar...


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-03-2002 21:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

SnaacK- tot 23/3 niet, 6 april niet, 1 slaapplaats
Asherah- wil graag komen, kan gewoonlijk wel indien een paar weken op voorhand datum geweten, slaapplaats nodig.
TNightmare vindt elke zaterdag wel acceptabel, mits ver van tevoren bekend zodat hij vrij kan vragen op het werk. Slaapplaats nodig.



[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-03-2002 21:22]


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-03-2002 22:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

feestje.... zie mij daar maar weg te houden


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-03-2002 22:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 20:49 schreef Iron Maiden het volgende:
Afhankelijk van wanneer ut is, heb ik ook nog wel wat slaapplaatsen beschikbaar...


Ik neem wel een slaapzakje mee. En een kussen. En een veldbedje. Mij kan je wel ergens kwijt denk ik.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-03-2002 9:38 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Het lijstje, so far:

wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar
SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar
Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig
Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig
TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig
Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar
Lady Rose - ? - ?
GreyCloak - ? - slaapplaats nodig
Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-03-2002 10:23 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Het lijstje, so far:

wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar
SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar
Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig
Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig
TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig
Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar
Lady Rose - ? - ?
GreyCloak - ? - slaapplaats nodig
Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking
Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-03-2002 10:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het lijstje, so far:





wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?





Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar


SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar


Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig


Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig


TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig


Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar


Lady Rose - ? - ?


GreyCloak - ? - slaapplaats nodig


Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking


Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis


MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-03-2002 10:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be


Het lijstje, so far:
wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar
SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar
Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig
Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig
TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig
Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar
Lady Rose - ? - ?
GreyCloak - ? - slaapplaats nodig
Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking
Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis
MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten
Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-03-2002 11:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het lijstje, so far:
wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar
SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar
Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig
Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig
TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig, maar idd met een aantal personen op station wachten op eerste trein terug is ook een optie
Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar
Lady Rose - ? - ?
GreyCloak - ? - slaapplaats nodig
Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking
Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis
MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten
Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-03-2002 17:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Het lijstje, so far:
wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar
SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar
Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig
Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig
TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig, maar idd met een aantal personen op station wachten op eerste trein terug is ook een optie
Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar
Lady Rose - meestal wel beschikbaar - Wel graag een plekje om te overnachten
GreyCloak - ? - slaapplaats nodig
Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking
Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis
MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten
Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht [/quote]


bla...bla...bla...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-03-2002 17:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2002 18:52 schreef Bintmeister het volgende:
waar komt kimmie dan vandaan?


Kimmie komt uit Nieuw-Vennep (onder schiphol) (ik kijk jullie liiiieeeeef aan!)


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-03-2002 17:39 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Het lijstje, so far:
wie komen er en wanneer kan wie niet, slaapplaats aanwezig?

Bint - Kan altijd - 2 slaapplaatsen beschikbaar
SnaacK - tot 23/3 niet, 6 april niet - slaappplaats beschikbaar
Psyco - kan altijd - slaapplaats nodig
Asherah- kan altijd - slaapplaats nodig
TNightmare - kan iedere zaterdag - slaapplaats nodig, maar idd met een aantal personen op station wachten op eerste trein terug is ook een optie
Iron maiden - ? - een aantal beschikbaar
Lady Rose - meestal wel beschikbaar - Wel graag een plekje om te overnachten
GreyCloak - ? - slaapplaats nodig
Lord Morgoth - kan altijd - 5 slaapplaatsen terbeschikking
Suzanne-? (heeft het altijd heel druk, maar doet haar best te komen - regel zo nodig een slaapplaats, of gaat weer naar huis
MBMarduk - Kan haast elke Zaterdag - Wil graag slaapplaats of anders babbelpartner(s) om op station mee te wachten
Sharteel - Wil graag komen maar heeft het altijd drukdrukdruk, dus wil goed op de tijd de datum weten - slaapplaats gezocht
Wickedkimmie - Wil heel graag maar heeft een lift naar huis nodig en een meewerkende moeder die me laat gaan....kan elke zaterdag wel maar t moet een beetje vantevoren aangekondigd zijn.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-03-2002 12:13 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

*schop*


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-03-2002 12:34 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik kom ook wel, maar is het niet handig om ff met een datum te komen? Zo kan niemand zeker weten of hij/zij kan!


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 07-03-2002 17:38 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Slimme opmerking voor een blondje


bla...bla...bla...


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 07-03-2002 21:16 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik heb by the way wel een slaapplaats dus dat is al geregeld



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen